2.BÖLÜM

72 8 3
                                    


2.GÜN

Sabah olmuştu, gözlerimi açtığımda saat sekizdi. EXO üyeleri hala uyuyordu. Bende mutfağa gidip bir şeyler hazırlamaya başladım, başladım da mutfaktaki yiyeceklerin hepsi Kore usulüydü. Ne yapacağımı bilemedim. Aklıma annemin bana verdiği erzak çantası geldi. Dolapta yumurta vardı. Annem de domates konservesi koymuştu. Onu da alıp önce menemen yaptım. Daha sonra çanta da un vardı bazlama yaptım daha sonra Türk çayı yaptım bide makarna, yumurtalı ekmek ve daha neler neler... Tüm üyeler kokuya uyandı ve tabi hepsi şaşırdı. Sofraya bakıp Xiumin dedi ki "Ne yapıyorsun sen burada?" Bende "Size kahvaltı hazırladım." Baekhyun "Ama sen bizim misafirimizsin sen otur biz yaparız" dedi. Bu lafından sonra üzüldüm beni misafir olarak kabul etmişlerdi haklılardı. Bende "Önemli değil" dedikten sonra Sehun "Tamam gençler hadi sofraya oturalım" dedi. Ortamı yumuşatmak için Kai "Bunlar ne?" diye sordu. İlk defa gördükleri her hallerinden belliydi. Bende tüm yemekleri tek tek saydım. D.O hemen sofraya oturup menemeni yedi. "Harika bir şey" dedi. EXO üyelerinin tamamı kahvaltıya oturdu üyelerin hepsi Türk kahvaltısına bayıldı. Tabi bende çok mutlu oldum. Hepsi o kadar tatlı yiyorlardı ki insan onlara bakarak da doyuyordu. Artık siz düşünün Kai sekiz bardak çay içti. Kahvaltımızı yaptıktan sonra etrafı toparladık ve giyinmek için odalarımıza gittik. Bavuluma göz attım ve annemin bazı üstlerimi koymayı unuttuğunu görünce üyelerden isteyebileceğimi düşündüm. Odası bana en yakın olan üye Chanyeol'dü ve Chanyeol'den istemeye karar verdim. Chanyeol'ün odasına girdim ve gördüğüm manzara karşısında şok geçirdim. Chanyeol'ün tişörtü üzerinde yoktu. Hemen gözlerimi kapattım. "Pardon!" dedim odadan hemen çıktım. Çok utanmıştım kapının önün de beklemeye başladım. Daha sonra bana seslendiğini fark ettim ne istediğimi sordu. Bende kısık bir ses tonuyla "Hırka" dedim. Bana en güzel hırkalarından birini verdi. "Teşekkür ederim" dedikten sonra başını hafifçe salladı ve bana dedi ki "İlk defa bir kız beni böyle gördü ne diyeceğimi bilemiyorum." dedi. Bende "Utanmana gerek yok bu bir kazaydı benim hatam üzgünüm." deyip kapıyı kapattım. Hırkayı alıp odama doğru yöneldim. Suho birden aşağıdan bağırdı "Herkes hazır mı? Araba bekliyor." Üyeler aşağıya koşarak indi arabaya doğru gidiyorduk ki Kai beni kucağına aldı "Prensesler yürümezler." dedi. Çok mutlu oldum ve tabi çok kızardım. Sehun fotoğrafımızı çekip küçük bir tebessümle "Hadi arabaya" dedi.

Yolculuk boyunca güldük eğlendik bayağı sohbet ettik. Alışveriş merkezine varmıştık merkezin önünde sayısızca EXO-L vardı. Herkes EXO için gelmişti güvenlikler EXO-L'leri zor tutuyordu. Sonunda içeriye girdik içerisi boşaltılmıştı ben etrafa bakarken üyeler bir anda her biri bir market arabası aldı. Baekhyun beni arabasının içine koydu ve eşyaları üstüme dökmeye başladı. Her şey çok güzeldi hiç bitmesini istemiyordum. Bir arabayı ful lolipop doldurduk fotoğraf çektik ve bu anları ölümsüzleştirdik ve Suho " Çocuklar artık gitme vakti" dedi. Daha sonra evin yolunu tuttuk. Arabada marketten aldığımız yiyecekleri yiyorduk. Baekhyun D.O'nun taklitlerini yapıyordu, çok eğlenceli geçiyordu eve varmıştık arabadan indik ve içeriye doğru ilerledik. Baekhyun" Monopoly oynamaya ne dersiniz?" dedi. Üyeler hepsi bir ağızdan olur dediler. Ve oynamaya başladık Chen hep kazanıyordu ve sonunda kazanan Chen oldu. Akşam olmuştu Baekhyun sosyal medyada canlı yayın açtı. Ablam ve Emine katılmıştı onlara selam söyledik daha sonra Zehra katıldı kendisi bizim minik kuşumuz olur. Ona da selam yolladık. Her şey muhteşemdi onlar bana ben onlara alışmıştım. Bir değişiklik yapıp hepimiz bahçede yatalım dedik. Ateşin etrafında o harfi şeklini aldık Ben Kai' nin bacağının üstünde, Baekhyun benim bacağımın üstünde uzanmıştı. O şekilde konuşarak uyudular. Tabi Chanyeol un dışında. O ayaktaydı ve bütün gece beni izliyordu. Bunu fark ettiğim zaman kalkıp yanına gitmek istiyordum fakat Baekhyun bacağımda uyumuştu. Chanyeol'ün bana bakış nedenini bilmiyordum. Ama tahminimce bugün olan olay yüzündendi sanırım. Fark ettim de bugünkü olaydan sonra benimle pek fazla konuşmadı zaten. Her neyse kafamı fazla bulandırmadan uyusam daha iyi olacak diyerek uyudum. "İYİ GECELER EXO."

EXO İLE İŞLER KARIŞTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin