6. BÖLÜM

28 4 3
                                    

       6.GÜN

Bir alarm sessi ile uyandım. Saat sabahın sekiziydi. Başım çok ağrıyordu. Başımı kaldırıp etrafa bakmaya başladım. Daha önce hiç görmediğim bir odanın içindeydim. Burası benim EXO-L odam değil! Neredeyim ben? Etrafa bakarken dün gece neler olduğunu hatırlamaya çalıştım. Chanyeol' ün bana söylediği kelimeler aklıma geldi. Evden çıktığım zaman birinin kolunun üstüne düştüğümü hatırladım. Kapıya yanaşarak "Kimse yok mu?" diye seslendim. Kapıyı tedirgin bir şekilde açıp merdivenden aşağı baktım ve gördüğüm kişiler karşısında şok yaşadım...

CHANYEOL ANLATIR...

Sabah olmuştu tüm üyeler yavaş yavaş uyanıyorlardı. Baekhyun' nün yüzüme su dökmesi ile uyandım. Kai, Suho ve Baekhyun bana bakıyorlardı. Suho "Sen neden burada yatıyorsun?" dedi. Bir şeyleri çok eksik hatırlıyordum. Suho'ya "bilmiyorum" diye yanıt verdim. Chen merdivenlerden bağırarak "EXO Hazal odasında yok!" dedi. Suho "Her yere baktın mı Chen" dedi. Chen başını salladı. Biraz dikkatlice düşündükten sonra dün gece yaşanan olaylar aklıma geldi. En son uyanıp Hazal' a gitmesini söylemiştim. Yoksa beni ciddiye alıp gitti mi? İyide nereye gider? Bunu üyelere söylemem lazımdı. Aksi halde Hazal'ın başına bir şey gelirse bu benim sonum olur! Kendimi toparlayarak üyelere bakıp "EXO ben dün gece Hazal'a buradan gitmesi gerektiğini söyleyip onu evden kovdum" dedim. Kai yakama yapışarak "Ne dedin sen? Kovdum mu dedin? Ne yaptın sen Chanyeol." Suho, Kai 'ı tutarak sakin olması gerektiğini belirtip bana bakıp olayı en baştan anlatmamı istedi. Ben olayı üyelere yarım yamalak anlatırken üyeler bana saldırmamak için kendilerini zor tutuyorlardı. Ben olayı anlatmaya devam ederken Baekhyun hızla yerinden kalkıp bana yaklaşarak "Eğer ki EXO-L'umuzun başına bir şey gelirse, biz bitteriz sen bunun farkında değil misin?" dedi. Arkamdan bir ses geldi olamaz Suho bayıldı. Chen, Suho'yu tutarak "Xiumin kolonya getir" dedi. Üyeler Suho ile ilgilenirken Hazal'ın BTS'in evine gittiğini tahmin ederekten koşarak BTS'in evine gittim. Kapıyı hızla çalmaya başladım. J-Hope kapıyı açınca ona Hazal'ı sordum. J-Hope "Hayır Chanyeol, Hazal hiç buraya uğramadı. Bekle çocuklara haber vereyim birlikte arayalım!" dedi. BTS evinden çıkıp EXO ile birlikte EXO-L'ümüzü aramaya başladık...

CHANYEOL ANLATIM BİTER.

Bunlar EXO üyelerinin rakip grubu. Olamaz ne işim var benim burada Tabi ya gecenin üçünde beni kim tutar ki, İyi de bunlar benim o saatte dışarıda olacağımı nereden biliyordu. Galiba bunlar EXO'nun evini gözetliyorlar. Benim derhal buradan kaçmam lazımdı. Tam arkamı dönerken hepsi arkamda beliriverdiler. "Vay EXO-L uyanmış. Bir yere mi gidiyordun Hazal Hanım" dediler. Adımı bildiklerine göre bunlar bas baya EXO'yu gözetliyorlar. Birden hepsi etrafımda dolanmaya başladılar. İçlerinden biri saçımı çekip "Küçük EXO-L, EXO 'ya selam söyle "diyerekten. Saçım da bir baskı oluşturaraktan beni bağırttı. Beni o şekilde video ya alarak EXO 'ya yani Suho 'nun telefonuna yolladı...

SUHO ANLATIR...

Tüm üyeler her yerde Hazal'ı arıyorlardı. Bayıldığım için benim gitmeme izin yoktu. Telefonuma bir mesaj geldiğini gördüm. Telefonuma isteksiz bir biçimde bakarken Hazal'ın bir videosunu yollamışlardı. Onu izlerken istemsizce "Hazal" diye bağırdım. Yanımda kalan bazı üyeler yanıma toplanıp videoyu izlediler. Hepsi hayretle ve kinle videoya bakarken D.O "Suho bunlar bizim ezeli düşmanımız olan grup değil mi?" diye sordu. Bende tedirgince onayladım. Xiumin bana bakıp "Peki ne yapacağız Hazal'ın başı büyük belada." dedi. Ne yapacağımızı bende bilmiyordum. Bu grup gerçekten de çok tehlikeliydi beni araba ile ezmek isteyen kişiler Hazal'a kim bilir ne yaparlardı. Birden telefonuma bir mesajın daha geldiğini fark etim. Mesajda "EXO-L'UN ELİMİZDE SUHO ARTIK İNTİKAM ZAMANI" yazıyordu. Bunu gören üyeler diğer tüm üyelerin eve gelmesi için mesaj attı. D.O polise gitmemizi tavsiye etti. Fakat polise gidemezdik aksi halde polise gidersek bu olay basına yansırdı ve bu EXO'nun sonu olurdu...

SUHO ANLATIMI BİTER.

Videoyu EXO'ya yolladıktan sonra grup lideri bana dönüp "Bakalım EXO seni kurtarabilecek mi güzelim. Biriniz şunu bağlayın, bir süre misafirimiz olacak. Siz onu bağlarken bizde EXO'dan kurban seçelim!" dedi. EXO'dan kurban mı seçeceklerdi? Sanırım EXO üyelerinden birini öldüreceklerdi. Onlara direndikten sonra başarısız oldum beni karanlık bir odada bağlı bir şekilde bırakıp salona gittiler. Çok korkuyordum hem karanlık fobim yüzünden hem de EXO'dan birini öldüreceklerdi. Düşünceye dalmışken kapının açıldığını fark ettim. Elinde yemek tepsisi İle bir üye bana yaklaştı. "Hadi EXO-L şu yemeği ye" dedi. Ben de ayağım ile yemeği ittim. Adam çok sinirlenip ağzımı açarak yemeği zorla yedirmeye başladı. Bende dayanamayıp yemeği adamın yüzüne tükürdüm. Adam saçımı tutarak "Bana bak kızım biz senin o bebek EXO'na benzemeyiz bize doğru davran aksi halde zararlı sen çıkarsın. Bu arada patron sana bir şans verdi. Bu şansı iyi kullanmana bak!" dedi ve saçımı bıraktı. Bende ona karşılık "Neymiş o" dedim. Bana yaklaşarak "Ha şöyle yolla gel güzelim. Yapman gereken EXO üyelerinden kurbanı sen seçeceksin eğer sen seçersen, sana zarar vermeden seni buradan yollayacağız aksi halde üyeyi biz seçeriz sen ve o üye öbür dünyaya yolculuk yaparsınız kararını hızlı ver birazdan patron kararın için buraya gelecek ona göre." dedi ve odadan çıktı. Lanet olsun bir bu eksikti ben EXO'dan kimi kurban olarak seçebilirdim ki SUHO-CHEN-BAEKHYUN-D.O-KAİ-CHANYEOL-XIUMIN-SEHUN hayır asla ben bu grubu canım uğruna koruyacak kadar çok seviyorum. Her ne kadar Chanyeol 'den nefret etsem de dâhil bu asla olmaz. Bir EXO-L ölür de EXO 'yu bırakmaz! Bu düşünceden sonra kapının açıldığını gördüm. Adamlar ve liderleri içeri girdi. Tüm üyeler vereceğim kararı merak ediyorlardı. Lider bana yaklaşarak "Kimi seçtin EXO-L" dedi. Bende ona biraz daha yaklaşmasını söyledim. Ve yüzüne çok şiddetli bir şekilde tükürdüm. "Dünyada yapmayacağım son şeyi benden istedin, bence cevabını almışsındır." dedim. O sıra bana çok şiddetli bir tokat attı. Ağzımın kanadığını fark ettim. Başımı kaldırıp ona karşı gülümsedim "Elinden gelen en iyisi bu mu? Yapma ama bu kadar bebeksi vuramazsın. Ne demiştiniz biz senin o bebek EXO'na benzemeyiz yanılıyorsunuz asıl bebek olan sizlersiniz!" dedim. Bana bir tekme attıktan sonra "Pekâlâ bunu sen istedin" dedi. Her yanımın kan olan fotoğrafını çekip "Bakalım Kai bu fotoğrafı görünce ne diyecek" dedi. Olamaz kurban Kai'di "Yapamazsınız adiler buna gücünüz asla yetmez" dedim. Lider yanıma yaklaşıp "Bakalım gücümüz yetecek mi göreceğiz. Acaba Suho Kai öldükten sonra grubu nasıl ayakta tutacak çok merak ediyorum" dedi ve beni tekrar karanlıkta bırakarak uyumaya gittiler. Bende sabah olmasını bekleyerek ağlamaya başladım..." İYİ GECELER EXO"

KAI ANLATIR...

Hazal'ın evde olmayışı beni çok üzüyordu bizden nefret edenler ona kim bilir neler yapardı. Tüm üyeler Chanyeol' ü suçluyordu. Bu durum çoğu üyeleri serum yemeye mahkûm etmişti. Bunlar Baekhyun, Chen ve Suho 'ydu. Chanyeol ise Sehun ve BTS ile hala sokakta Hazal'ı arıyordu. Ben ise çaresizce evde haber bekliyordum. Daha sonra telefonuma bir fotoğraf geldiğini gördüm. Aman Tanrım bu Hazal'ın fotoğrafıydı her yeri kan içinde idi. Bu durum beni deliye döndürmüştü. Hemen kalkıp çocuklara haber veriyordum ki, telefonuma bir mesaj daha geldi. Mesajda "Kai çok şanslısın sana Hazal'ın yerini söyleyeceğim ama senin de buna karşılık grupta kimseye hiç bir şey söylemeyeceksin. Aksi halde evinizin önüne Hazal'ın cesedini atarız. Karar senin yarın bizden haber bekle!" yazmışlardı. Kan beynime sıçramıştı. EXO üyelerine bir şey belli etmemek için odama çıktım. Yarın başıma bir şey geleceğini biliyordum. Fakat söz konusu Hazal'dı ona karşı yoğun duygularımın olduğunu biliyorum. Ben onsuz nefes bile alamıyorken onun ölmesine dayanamam bu yüzden yarın tek gitmeliyim bu benim son şansımdı. EXO üyelerine sabah için not bıraktım ÜZGÜNÜM EXO BENİ AFFED'İN HAZAL İÇİN KENDİMİ FEDA EDİYORUM SİZİ SEVİYORUM ÇOCUKLAR! Yazdım ve Hazal'ın fotoğraflarına bakarak uyudum.

KAI'N ANLATIMI BİTER.

EXO İLE İŞLER KARIŞTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin