4.GÜN
Sabah olmuştu, tüm üyeler yataklarından kalkıp kahvaltı için aşağı indi. Xiumin ve Chen merdivenlerden koşarak indi D.O bizden önce inmişti ve yemeği hazırlamıştı. Kahvaltıyı yaptıktan sonra her zamanki gibi bugün ne yapacağımızı düşünüyorduk. Baekhyun birden bağırdı "Buldum!" Hepimiz ona bakıp merakla ne diyeceğini bekledik. "Bugün hava çok güzel pikniğe gitmeye ne dersiniz?" diye söyleyince, tüm üyeler bu kararı onayladı tabi bende ve hazırlıklar başlasın. Ben onlara bir takım yemek hazırladım. Arabaya her şeyi düzenli bir şekilde koymak D.O'nun işiydi. D.O düzen hastası olduğu için! EXO kıyafetlerini giydikten sonra yola koyuluyorduk ki BTS üyeleri yanımıza geldi. Taehyung Baekhyun 'nün omzuna vurdu. BTS 'de çekimlere gidiyordu. Pikniğe gideceğimizi söyledik ve yerimizde olmayı istediler. Daha sonra Arabaya binip tropikal bir ormana gittik. Çok heyecanlıyım EXO ile piknik çok heyecanlı geliyordu. Piknik alanına varmıştık. Eşyaları arabadan indirip yerimize geçtik ve telefonları arabada bıraktık, çünkü Suho her zaman Piknik zamanında böyle yaparmış. Piknik alanımıza yerleştikten sonra odun toplamak için birilerinin görevlendirilmesi lazımdı Kai hastaydı gidemezdi. D.O ve Chen yemek işi ile uğraşıyorlardı. Baekhyun ve Sehun markete gitmişlerdi. Suho ve Xiumin piknik alanına göz kulak oluyorlardı. Odun toplamak ise ben ve Chanyeol' e düştü. Odun toplamak için ilerlemeye başladık. Chanyeol 'ün suratına bakıyordum hiç sevinmemiş gibi görünüyordu. Bir anda bir yöne çekildiğimi hissettim. Çekilmeyle birlikte kolunu omuzuma attı. Bu kasları tanıyorum, bu kokuyu biliyorum. Kafamı sola çevirdiğimde bana sinirli bir şekilde bakan Chanyeol'ü görmem bir oldu. Yüzüne karşı sesimi yükselterek "Ne yaptığını zannediyorsun sen!" dedim. O da hiç zaman kaybetmeden, "Odun toplamamız lazım." dedi. Bu arada kolu hala omuzumdaydı. Bende cevabına karşılık "Senden ala odun mu var!" dedim ve şaşırdı alaycı ses tonuyla. "Nedenmiş o!" dedi Bende "Doğru ya o geçen suçlu olmadığım halde seni odadan kovan bendim öyle değil mi?" dedim bir hışımla. Galiba ben tescilli malım ya! Böyle bir atmosferde böyle bir soru, olumsuz bir cevap verirse çekip gidersem nereye gideceğimi de bilmiyordum. Chanyeol "Sinirli halime denk geldin. Özür dilerim" dedi. Allah'ım ya şuan tam yavru köpeğe benziyor gözleri hafif kısık dudağı hafif aşağı kıvrılmış. Gel de affetme. "Peki, sorun değil ama neden sinirliydin" dedim o da "Boş ver karıştırma" dedi. Sonuçta haklı. Biraz ilerledikten sonra odun toplamaya başladık. Baya topladıktan sonra bir şey fark ettim. Chanyeol bana mı bakıyordu? Gözlerimiz buluştu. Sonra kafasını kaldırıp havaya baktı ve bana baktı ben hala ondan gözlerimi alamıyordum. Ben göz kırpıp kafamı "ne oldu" anlamında salladım Chanyeol "Hava kararmış ve kaybolduk" dedi. Harika bir bu eksikti muhteşem piknik! Benim içimde büyük bir panik oluştu ve ben karanlıktan korktuğum için panikledim ve yüksek bir sesle "Arayalım bizi alsınlar." dedim. Chanyeol "Benim telefonum yanımda değil seninkiyle arayalım mı?" dedi. Bende "Kahretsin benimki de arabada kaldı" dedim ve panikle odunları yere attım. Benim panik olduğumu gören Chanyeol endişelenip odunları köşeye atıp yanıma geldi. "Neden panikledin" dedi. Chanyeol' e garip bir şekilde bakarak" Karanlık fobim var." diye bağırıp sinirlenince kafama göre bir yöne gittim. Biraz ilerledikten sonra bileğimde bir baskı hissettim. Chanyeol beni kendine doğru çevirdi. Sinirli bir şekilde parmağımı sallayarak üzerine yürüdüm ve "Benden uzak dur Çocuk!" dedim.
Surat ifadesi değişti galiba sinirlenmişti. Üstüme geliyordu, o bana yaklaştıkça ben uzaklaştım. Çok sinirliydi. Bir süre sonra sırtım sert bir zemine çarptı ve ağaca değdiğimi hissettim. Chanyeol gelmeye devam ediyordu. Biraz daha yaklaştı yüzünü yüz hizama getirdi. Chanyeol'ün nefesini hissedebiliyordum. Biraz da olsa sakinleşmiştim. Tam bana bir şey söyleyecekken ters köşe yapıp sırtını bana döndü. "Beni takip et" dedi. Biraz sakinleştim fakat daha sonra sinirlendim ve koşarak beline atladım. O anlık sinirle ne yaptığımı bende bilmiyordum. Belinden hemen indikten sonra, Chanyeol bana dönüp ne yaptığımı merak ediyormuş gibi bakıyordu. O önde ben arkada ilerliyorduk. Hava iyice kararmıştı. Diğer üyeler kesin bizi merak etmişlerdir. Bu arada Baekhyun' ü çok özledim. Arkasında ilerlerken karanlıkta etrafı göremediğim için ayağım taşa sert bir şekilde çarptı. O sıra şiddetli bir şekilde bağırdım. Chanyeol bana döndü ve ayağımın acısıyla tökezliyordum. Beni öyle görünce durumu anlayıp beni kucağına aldı. Ben ise şaşkın bir şekilde ona bakarken bana güldü, kafamı omzuna koydu ve önüne bakarak yürümeye devam etti. Bende burnuma gelen teninin kokusuyla sanki sarhoş oluyordum. Kafamı kaldırdım. Bana baktığını fark ettim. Gözlerimin içinde sanki kaybolmuştu. Ve bir an bana yaklaştığını fark ettim. Dudaklarıyla yanağıma bir baskı uyguladı yani çok yumuşak bir şekilde öptü. Galiba ölüyorum, kalbim yerinden çıkacak. Olayların şokunu yaşarken Sehun 'un sesini duymamızla ona bakmamız bir oldu. "Galiba kurtulduk" dedim Chanyeol pek sevinmedi galiba. Sehun sen de gelecek zamanı mı buldun! Sehun 'u takip ediyorduk Yalnız ben hala Chanyeol 'un kucağındayım. Bu harika bir şeydi. Sehun "Sizin bu haliniz ne" Sinirli bir şekilde sordu. Allah'ım bugün bu üyelerin sorunu ne hepsi bir garip! Bende "Ayağımı burktuğum için yürüyemiyorum sinirlenecek bir şey yok" Chanyeol' ün bakışları hala benim üzerimde idi. Üyelerin yanına vardığımızda hepsi başımıza toplandı. Baekhyun "İyi misiniz?" ben başımı salladım "Sadece ayağım burkuldu o da önemli bir şey değil! " dedim ve Kai bize doğru geldi ve "Chanyeol bence sen artık yorulmuşsundur. İstersen Hazal'ı çadıra ben götürebilirim." dedi. Chanyeol beni kendine doğru yakınlaştırdı ve "Gerek yok ben onu yatağına kadar götürebilirim!" dedi. Kai' nin yüz ifadesinin düştüğünü gördüm. Chanyeol 'le birlikte çadıra doğru yol aldık. Çadırın içine girdik. Chanyeol beni yatağa bırakırken bir dakika birbirimizin gözlerine daldık ve Chanyeol anın büyüsünü bozarak "Sen biraz dinlen Küçük Hanım" dedi. Ve ben uyumaya başladım.
CHANYEOL ANLATIR...
Hazal 'I yatağına bıraktım ve üyelerin yanına gittim. Baekhyun, Sehun ve Kai çok sinirliydi diğerleri ise sadece endişeliydi. Baekhyun bir anda bağırmaya başladı. "Senin derdin ne Chanyeol biz kızı sana emanet ediyoruz sen kızı sakat getiriyorsun." Olan sinirim ikiye katlandı. Bu arada Baekhyun' a ne oluyordu. Genelde kimseyi böyle sahiplenmezdi. Suho ortalığı yumuşatmak için " Sakin ol! Sonuç olarak kız iyi neden böyle sinirlendin Baekhyun?" dedi. Baekhyun "Sadece korktum o kız bize emanet" Daha sonra Chen ortamı yumuşatmak için Baekhyun 'u çağırıp Hazal 'a yemeğini götürmesini söyledi. Ben bozuldum neden Baekhyun? Bende "Ben götürürüm!" dedim. Baekhyun "Bence bugünlük bu kadar yeterli Chanyeol bırak ta biraz biz ilgilenelim EXO-L' imizle" dedi ve ben sinirle oradan ayrıldım.
CHANYEOL ANLATIMI BİTİRİR.
Birinin bana seslendiğini fark ettim ve bu kişi Baekhyundu. Çadıra gelmişti. Yemek getirdiğini söyleyerek yanıma oturdu. Biraz sohbet ettikten sonra bana yemeğimi yedirdi. Ayağımın durumuna çok üzüldüğü her halinden belliydi. Cebinden bir şey çıkardığını fark ettim. Bu bir kremdi. Baekhyun ayağımı tutup krem sürmeye başladı. Sesimi çıkartamıyordum, bana bakıp "İyi misin?" diye sordu. Bende "Evet ama bana bir şarkı söylersen daha iyi olurum." dedim. Baekhyun güldü o zaman sana "Youre Beatiful 'u söylüyorum" dedi. Başım ile onayladıktan sonra şarkıyı söylemeye başladı. Şarkıyı söylerken gözlerimin içine bakıyordu. Bu durum beni baya sakin kılmıştı ki Baekhyun şarkıyı söylerken uykuya daldım. Aferin Bana! "İYİ GECELER EXO"
BAEKHYUN ANLATIR...
Bu kız ne Kadar tuhaf Baekhyun birine şarkı söyleyecek ve o kişi uyuyacak yok artık! Ona yaklaşarak "Nasıl bir şeysin. Ne yaptın sen bana böyle " diye onunla kendi kendime konuşurken. Birden Hazal 'a yaklaşıp battaniyeyi üstüne örtüyordum ki, kendimi kaybedip Hazal'ın anlından öptüm. Dışarıdan gelen EXO ' nun sesiyle irkildim kendime geldim. Ne oluyor bana kendine gel Baekhyun dedikten sonra çadırdan çıkıp kendi çadırıma koşarak gidip Hazal'ı düşünerek uyumaya başladım.
BAEKHYUN ANLATIMI BİTİRİR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO İLE İŞLER KARIŞTI
Teen FictionTürk bir genç kızın bir çekiliş sayesinde kore de EXO grup uyeleri ile aynı evde yaşama fırsatını ele alıyoruz bu gizem dolu yolculukta acaba Hazal'in başına neler gelecek hep birlikte öğrenmeye ne dersiniz. 🐰 Sizden ricam yorumlara bu kitabı ne za...