14. BÖLÜM

37 4 2
                                    


         14. GÜN (FİNAL)

Sabah uyandım ve Chanyeol başımın yanında uyuyordu. Kaldırmaya kıyamadım ama kaldırmam lazımdı çünkü üyeler her an içeri gelebilirlerdi. Chanyeol'e yaklaştım ve "Chanyeol uyan!" dedim. Chanyeol yerinde irkildi ve "Günaydın, meleğim" dedi. Chanyeol'e hafifçe gülümsedim ve odamdan çıkmasını istedim sakince. Chanyeol bana bakarak odamdan yavaşça çıktı. Saat yediydi. ARTIK GİTME VAKTİM GELMİŞTİ. Dolabımı açtım ve kıyafetlerimi bavuluma yerleştirmeye başladım. Giysilerimi bavula yerleştirdiğim zaman ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Kapı çaldı ve EXO'nun tüm üyeleri içeri girdi. D.O'nun ellinde kahvaltı tepsisi vardı. Onları birlikte öyle gördüğüm zaman kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım. EXO üyeleri bana sarıldılar ve onlarda ağlamaya başladı. Hepimiz için duygusal dakikalardı. Suho "Hadi ama gençler, biz bugün EXO-L'i mutlu uğurlayacağız." dedi ve giysilerimi bavuluma yerleştirmem de yardımcı oldu. Bende o sıra kahvaltımı yapmaya başladım. Telefonum çaldı arayan ablamdı. Bana tüm sevdiklerimin beni Türkiye'de ki evimde beklediğini söyledi. Kai bir ablamın olduğunu duyunca telefonu ellimden aldı ve ablama "Merhaba, Ben Kai, Hazal'ın ablası memnun oldum." deyince ablam şaşkınlıktan telefonu kapattı. Kai'nin bu hareketi beni şaşırttı. Toparlandıktan sonra saat sekizdi. Chanyeol bavulumu aşağıya indirdi. Çok mutsuzdum. Hem âşık olduğum kişiden hem de EXO'nun tatlı üyelerinden ayrılmak beni çok üzüyordu. Suho arabanın hazır olduğunu söyledi artık gitme vaktim gelmişti. Chanyeol "Hazal benimle gelir misin?" dedi. Chanyeol'e baktım ve "Nereye?" dedim. Chanyeol Suho'ya baktı ve "Suho siz araba biraz bekler misiniz?" dedi ve Suho anlayışla karşılayarak üyeleri aldı ve arabaya doğru yol aldılar. Chanyeol "Hazal, artık gidiyorsun. Ben sensiz nasıl yaşayacağım, senin sakarlıklarını burada kim bana yapacak?" dedi. Ben ise "Chanyeol asıl ben sensiz nasıl yaşayacağım. Her neyse bana söz ver Chanyeol aşkın için kendine eziyet etmeyecek ve EXO yelerini asla yarı yolda bırakmayacaksın! Ben seni internete izlediğim zamanlar güçlü bir Chanyeol görmek istiyorum anladın mı?" dedim. Chanyeol "Sana söz veriyorum meleğim ve şuna inanıyorum ki kader bizi mutlaka bir kez daha birleştirecek bundan eminim. Çünkü sen benim kaderimsin." dedi. Göz damlalarımı zor tutuyordum. Chanyeol için hazırladığım yılbaşı hediyesi aklıma geldi. Çantamdan hediyesini çıkardım ve Chanyeol'e uzatım "Bu senin, yeni yıl hediyen umarım sana uğur getirir." dedim. Chanyeol hediyemi aldı ve bana sarıldı "Hazal senden son bir şey isteyebilir miyim?" dedi. Bende "Elbette, Chanyeol." dedim ve ona baktım. Chanyeol "Sana veda öpücüğü vermek istiyorum." dedi ve bende başımı salladım. Chanyeol bana yakınlaştı ve tekrar belimi kavradı. Gözlerimin içine baktı ve beni tekrar dudağımdan öptü ve bu sefer bende kendimi tutamadım ve karşılık verdim. Uzun bir süre öyle kaldıktan sonra kendimi toparladım ve geri çekildim. "Artık gitme vakti." dedim. Chanyeol "Git meleğim, ben gelmiyorum eğer gelirsem dayanamam." dedi. Chanyeol haklıydı. Gelmemesi benim için de çok iyi olurdu. Chanyeol beni ağlayarak uğurladı. Arabaya doğru gözyaşlarımı tutamadan bindim. Araba da üyelere baktım Xiumin, Kai, Baekhyun ve Sehun hafif göz damlaları döküyorlardı. Kai ağladığını belli etmemek için şapkasını taktı. Suho "Chanyeol gelmiyor mu?" dedi. Bende "Hayır Suho, gelmek istemedi." dedim ve araba yolla koyuldu. Havaalanı EXO'nun evine yakındı bu yüzden erken geldik. Uçağım beni bekliyordu. EXO üyeleri ile tek tek vedalaşma zamanı...

XIUMIN "Seni uğurlamayı hiç düşünmemiştim. Sen benim can dostumsun EXO-L. Eğer ki bir sıkıntın olursa hiç düşünmeden bana ulaş tamam mı? Can dostum benim Hoşça kal!" dedi ve ağladı.

SEHUN "EXO-L, seni hiç dışlamadım. Hep üyelerden birisiymişsin gibi sana davrandım. Umarım sende beni sevmişsindir. Hoşça kal! Kendine iyi bak" dedi ve bana sarıldı.

SUHO "Bu grubu hiç böyle görmemiştim tabi kendimi de Xiumin'nin dediği gibi tek sıkıntında bize mutlaka ulaş. Canım EXO-L ''um" dedi ve bana sarıldı.

EXO İLE İŞLER KARIŞTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin