2. BÖLÜM
Gördüklerimin hayal olduğuna üzülüyordum. Meğerse başımda dikilenler annem ve ablammış. Bir an nasıl oldu da annem ve ablamı EXO üyelerine benzetim hala anlamıyorum. Annem beni yavaşça kaldırdı. Ablam sakinleşmem için bana su getirdi. Bir iki yudum su içtikten sonra kendime gelmeye başlamıştım. Haberi araştırmak için odama koştum telefonumu elime aldım ve interneti kurcalamaya başladım. Haber doğruymuş EXO turne için Türkiye'ye geliyormuş. Ne yapacağımı şaşırdım ve öylece boş duvara bakıp sırıtmaya başladım. Annem ve ablam bu durumdan endişelenerekten arkadaşım Zehra'yı aradı. Zehra da haberi gördüğünü anneme anlatıyordu. Zehra durumdan endişe duyaraktan bizim eve gelmek için yolla koyuldu. Ben ise duvara bakmaya devam ediyordum. Aklımda ki sorular beni delirtiyordu ya EXO beni unutmuşsa? Ya da Chanyeol beni bırakmışsa? Tüm bu düşünceler beni delirtirken kapının çaldığını duydum. İçerden sesler geliyordu. Sanırım Zehra gelmişti. Zehra birden odama girdi ve bana sarıldı ve "Hazal olayı duyar duymaz yanına gelmek istedim. Nasılsın iyi misin?" dedi. Ben Zehra'ya hiçbir tepki vermiyordum. Çünkü şuan aklımı kaçırmak üzereydim. Zehra galiba benim neden böyle suskun olduğumu biliyordu. O yüzden pek fazla soru sormak istemiyordu. Bana gülümsedi ve "Chanyeol seni almaya gelecek neden bu kadar durgunsun? Hadi kalk hazırlan seni bu halde görmesini istemezsin herhalde." Dedi. Zehra'ya içtenlikle baktım ve "Ya gelmese?" dedim ve ağlayarak ona sarıldım. Zehra benim sarılmama karşılık verdi ve "Hayır Hazal! Chanyeol senin için gelecek bundan kesinlikle emin olabilirsin çünkü o seni yürekten seviyor bana inan" dedi ve gülümseyerek ayağa kalktı. Zehra, annem ve ablama baktı ve "Teyze, Hazal'ın kıyafetlerini getirsen iyi olur çünkü damadın geliyor." Dedi. Annem ve ben şaşkınlıkla Zehra'ya baktık ve gülümsedik. Ayağa kalktım ve Zehra'ya sarıldım. Zehra "Bu kadar duygusallık yeter! Hem benim Xiuminim de geliyor daha benim de hazırlanmam lazım." Dedi. Annem bana en güzel kıyafetlerimi getirdi. Ben istemsiz bir şekilde onları denemeye başladım. Zehra da bana eşlik etti. Her şey harika gidiyordu. İkimizde hazırlanmıştık. Ablam da kendine çeki düzen vermişti. Çünkü onun içinde Kai geliyordu. Fakat ablama Kai'nin benden hoşlandığından hiç bahsetmedim. Umarım Kai beni unutmuştur. Aksi halde büyük sıkıntılar çıkacağından adım gibi emindim. Artık bekleme zamanıydı Chanyeol gel artık seni bekliyorum...
CHANYEOL ANLATIR...
Türkiye'ye varmamıza bir saat kalmıştı. Bu süre içerisinde Hazal'ı düşünüyordum. Acaba hala beni seviyor mudur? Bu düşünceler kafamı kurcalıyordu. Onun şehrini de bilmiyordum. Ona nasıl ulaşacağım hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Biz şuan İstanbul'a gidiyoruz. Umarım oda o şehirdedir. Kai'ye bakıyorum da yüzündeki gülümseme hiç gitmiyor. Sanırım o da Hazal'ı hayal ediyordur. Çünkü Hazal'a olan aşkı benim gibi hiç bitmedi. Baekhyun'nün Hazal'ı hala sevip sevmediği hakkında hiçbir fikrim yoktu. Umarım unutmuştur. Hazal nerde olursa olsun onu bulacağım ve kaderime boyun eğeceğim başka çarem yok. Bekle beni Hazal Bay Kepçen geliyor...
CHANYEOL ANLATIMINI BİTİRİR.
Saatler geçmişti hala Chanyeol'ü gözlüyordum. Acaba beni bulabilecek mi? Zehra birden ayağa kalktı ve "Benim artık gitmem lazım. Ailem merak eder. Hazal ümidini asla kaybetme bugün olmasa başka bir gün geleceğinden eminim. O senin için geliyor bunu asla unutma eğer bir gelişme olursa beni mutlaka ara canım dostum" dedi ve bana kocaman sarıldı. Bende Zehra'ya gülümseyerek ona kapıya kadar eşlik ettim. Zehra gittikten sonra ailem ile birlikte masaya oturduk ve akşam yemeği yemeye başladık. Babam bu gece eve gelmeyecekti dışarda işi vardı. Bu yüzden evde ben, kardeşim, ablam ve annem tektik. Ben dalıp gitmiştim ki annem "Bugün Zehra'nın damadın gelecek sözü neydi?" dedi. Bu arada annemin Kore de yaşadığım aşk üçgeninden haberi yoktu. Anlatsam beni tımarhaneye yatırırdı herhalde. Bu yüzden bende lafı geveleyerekten "Önemli bir şey değil annecim. Sende biliyorsun ya ben Chanyeol'ü çok seviyorum. O yüzden öyle söyledi." Dedim. Annem şaşkın bir bakış sergiledi ve "Senin sevdiğin üye Baekhyun değil miydi?" dedi. Ben ise anneme gülümsedim ve "Hayır annecim Baekhyun değil, yani o eskidendi şimdi Chanyeol'ü seviyorum" dedim ve masadan kalkıp odama gittim. EXO büyük bir ihtimale İstanbul'dalardır. Çok heyecanlıydım kaybettiğim sandığım kişiyi kader yanıma getirdi. Acaba Chanyeol şuan nerede?
CHANYEOL ANLATIR...
Otele varmıştık. Otelde Türk fanlarımız bizi çok iyi karşıladılar. Türkiye de bu kadar fanımız olduğunu bilmiyorduk. Burada olmak bizi mutlu etmişti. Üyeler ile birlikte akşam yemeğini odada yemek istedik. Birlikte oturduk. Üyelere döndüm ve "Burada olduğumuza göre Hazal'ı ziyaret ederiz öyle değil mi?" dedim. Suho "Elbette Chanyeol o nasıl bir soru? Hazal'ı göreceğiz merak etme" dedi gülümseyerek. Kai pencerenin önüne geçerek dışarıya baktı ve "Acaba şimdi nerede?" dedi. Kai'e yaklaştım ve "Bu seni neden ilgilendiriyor. Onu bulma görevi bana ait" dedim. Kai bana sinirli bir biçimde baktı "Neden o görev sana düşüyormuş? Bu hepimizin hakkı kendine gel Chanyeol! Senin karşın da eski Kai yok artık. Benim burada olmamın bir sebebi var o da Hazal anlıyor musun beni? Kore de olduğu gibi burada sana fırsat vermeyeceğim Chanyeol! Bence yol yakınken sen Hazal'ı unut!" dedi ve yatağına yönelerek uzandı. Kai benim Hazal'a olan hislerimden haberdardı. İşte bu benim için kötü oldu. Kai artık sandığımdan da tehlikeliydi. Umarım bu savaş dostluğumuzu etkilemez Kai. Senden önce Hazal'ı bulmam gerekiyor!
CHANYEOL ANLATIMI BİTİRİR.
Chanyeol'ü beklerken uykum gelmeye başlamıştı ama ben uyumak istemiyordum. Ya ben uyurken o buraya gelirse. Bu düşünce yüzünden uyuyamazdım. Derken uykuya daldım. İYİ GECELER CHANYEOL.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO İLE İŞLER KARIŞTI
Teen FictionTürk bir genç kızın bir çekiliş sayesinde kore de EXO grup uyeleri ile aynı evde yaşama fırsatını ele alıyoruz bu gizem dolu yolculukta acaba Hazal'in başına neler gelecek hep birlikte öğrenmeye ne dersiniz. 🐰 Sizden ricam yorumlara bu kitabı ne za...