[회의실 - bilik mesyuarat]
🍵
Aku fokus dekat pembentangan team pegawai baru kami untuk first projek yang mereka kena seattle kan. Sesekali aku memandang dekat taehyung yang fokus. Pesal mood dia harinie lain macam. Macam orang tengah putus cinta, suka menghayal, murung macam kambing sakit, pahal?
Setelah selesai, aku menuju kearahnya.
"boss, boleh tak harini saya nak minta izin lunch dengan kawan" soalku meminta izin sambil tersenyum sedikit.
"takpernah pernah nya nak lunch dengan kawan, hari ni tetiba pulak nak lunch dengan kawan. Habistu saya? Nak lunch dengan siapa?"
Okay. Dia tanya aku. Aku tanya dia 🙄 pandai.
"sebab takpernah lunch dengan kawanlah saya nak lunch. Lagipun takmati an lunch tanpa saya" kataku dan terus meneruskan perjalanan keoffice, tinggalkan dia kat belakang. Buat sakit hati
Ee aku takfahamlah mamat ni, macamlah tanpa aku dia takboleh nak makan, driver pun ada an? So bawaklah driver, lagipun dia tuu kan playboy popular yang famous, mesti banyak perempuan nak kan kalau dia ajak.
Aku terus duduk dekat meja aku. Dia yang baru masuk berdiri dekat depan meja aku.
"Lunch dengan kawan lelaki ka perempuan?"
"lunch reunion dengan kawan sekolah so lelaki perempuan mestilah ada ." kataku sambil pura pura murung.
"kenapa takcakap reunion tadi? Ingatkan song bieso lunch berdua dengan kawan. Takpalah song bieso pergi lunch dengan kawan"
Katanya dan terus masuk.
YESSSSSSSSS!
Tapi dia undur semula dan menuju kemeja ku.
"tapi saya yang akan hantar"
"Eh? Takpa, boss boleh pergi lunch nanti lambat pulak kalau hantar saya sekali"
"aku boss kan? Ni syarikat aku. Kalau lambat pun takda masalah"
Amboi, belagaknya. Lepas kata macam tu terus masuk kedalam office
💕🇲🇾💕🇲🇾💕🇲🇾💕🇲🇾💕
Aku fokus tengok location yang dibagi, taehyung pulak fokus memandu, bila dah sampai. Aku tersenyum kearahnya sebelum keluar.
"Thanks Daepyonim" kataku dan langsung nak keluar tapi tangan aku ditarik perlahan sehingga terduduk semula membuatkan aku memandang kearah taehyung semula.
" jangan nakal nakal. Lepas lunch nanti aku ambil kau semula dekat sini" katanya dengan cool ala ala boyfriend drama tamil.
Ey. Mamat ni, saja nak buat aku jatuh hati kat dia tau.
"ne. Depyonim" balasku sambil tersenyum. Macam tuu lah diaa, bila kat office saya awak. Formal sangat, bila kat luar kau aku. Nampak macam kasar tapi kitorang selesa. Cuma aku je taknak berkau aku. Kecuali time marah kalau taehyung buat hal.
YOU ARE READING
Ceo Playboy With Beauty Secretary!
Teen FictionUncomplete story 🌿 Aku takmenjanjikan kebahagian dihujung cerita so please read till the end☠️ Dari pegawai biasa, menjadi yang luar biasa bagi si ceo Playboy kepada cik secretary nya. Namun kisah mereka tidak semudah yang kita sangka, ada cerita...