Sol göğsümün üzerindeki sızıyla gözlerimi araladım. Pislik herifin yaptıkları aklıma geldikçe gözyaşlarım susmuyordu.Beni bodruma kadar sürükleyip bodrumdaki eski yatağa fırlatmıştı.
Daha sonra üstüme çıkmıştı. İlk başta bana tecavüz edeceğini sanıp o kadar bağırmıştım ki...Daha sonra cebindeki çakıyı çıkarıp boynunda gezdirmeye başladı. Üstümdeki bluzu yırtmıştı elindeki çakıyla.
Kollarımı sütyenime kapatamıyordum tuttuğu için. Sadece çaresizce ağlıyordum,yalvarıyordum yapmaması için....Daha sonra elindeki çakıyı sol göğsümün üzerine bastırdı ve koca bir "D" harfi çizdi. Göğsünden aşağı kanlar akarken ben de çığlık çığlığa bağırıyordum.
O ise birden üzerimden kalkıp gitmişti. Ben o gittikten sonra tekrar kalkamamıştım. O da tekrar gelmemişti.
Hareket ettikçe yaram zonkluyordu.
Daha sonra sesler duyuldu ve içeri Emir geldi.-Hadi kalk seni yukarı çıkarayım!
-İstemiyorum. Beni rahat bırakın!
-Vera lütfen zorluk çıkarma hem Demir yok zaten gitti.
-Gitti mi?
Yanıma gelerek beni kolumdan tutarak yukarı çıkmama yardım etti. Odama kadar bıraktıktan sonra gitti.
Ben de duşa girip üzerimi değiştirdim. Yaram hala acıyordu.
Çekmeceleri karıştırıp krem bulunca yarama sürdüm.O an aklıma dün gece söyledikleri geldi.
-Şunu unutma küçüğüm bu iz gibi ben de senin hayatından çıkmayacağım.
Artık ne yapacağımı bilmiyordum. Ne kadar ile gidebileceğini görmüştüm. Şimdi gitmeye kalksam aileme neler yapardı?
Allahım bana yardım et.Aşağı inmeye karar verdim ne de olsa Demir yoktu.
Salonda Emir tek başına oturuyordu.
-O nerede?
-Gelmeyecek 1 hafta. Sen de bu arada Serhat denen herifi iyice kendine bağlayacaksın. Ve kasasında sakladığı kırmızı dosyayı bize getireceksin!
Bak Vera bu son şansın. Lütfen dediklerimizi yap çünkü Demir iyice rayından çıktı.Evet Vera buyrun cenaze namazına!
UMARIM BEĞENİRSİNİZ 💙🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET
Teen Fiction~CESARERİN BİTTİĞİ YERDE ESARET BAŞLAR~ "Benden korkuyor musun küçük?" Sessizliği ve titremesi cevabı olmuştu Vera'nın. "Haklısın , çok korkmalısın." "Bana ne yapacaksın" "Sana çok şey yapacağım küçük. Önce bedenini sonra da ruhunu senden alacağım."...