2.BÖLÜM

5 1 0
                                    

Yanıma gelip oturdu ve telefonuna * BENÍ TAKÍP ET* diye bir not yazıp dayımdan izin alarak dışarı çıktı. Bende annemden izin alıp peşinden gittim.  Akşam olduğu için telefonumun flaşını açıp gidiyordum. Birisi benim ağzımı kapatıp yanına çekti ve *Korkma Benim* dedi. Ali olduğunu anlayınca rahatladım. Benim gözümü kapatıp araba ile bir yere götürdü. Benim için  çok güzel bir yer hazırlamış. Arkadaşları falan vardı onlara tek tek teşekkür edip gönderdi ve baş başa kaldık. Sonra bir yer gösterip oturmamı söyledi. Ben merakla beklerken arkadan geldi ve gözümü kapatıp beni gamzemden öptü. Sonra elinde küçük bir pasta ile arkadaşı geldi. Ben olanları anlamaya çalışırken elinden sevimli, pembe bir kutuda pembe bir yüzük çıkardı ve parmağıma taktı. Ben tam yüzük ölçümü nerden aldığını soracakken parmağını dudaklarıma götürüp " Dün kucağımda uyurken aldım"dedi. Ben merakla ne yapacağını anlamaya çalışırken beni annem onu dayım aradı birlikte parkta gezdiğimizi söyledik ve kapattık. O sırada Nurgül aradı Nerdesin? Kimlesin? diye sormaya başladı ve Ali telefonu elimden aldı  "Sanane" deyip telefonu kapattı. Telefonu tümden kapatıp arabaya bıraktı. Bana beni çocukluktan beri sevdiğini ama söylemek için doğru zamanı beklediğini söyledi. Ben o anın şoku ile hiç birşey söyleyemedim. Ali bana" Özür dilerim. Beni sevmediğini bilseydim böyle birşey  yapmazdım" dedi. Ben ona sarılıp susturdum ve "Kapa çeneni şapşal"deyip gamzesinden öptüm. Artık anlamıştım. Neyi mi?

Gamzelerin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin