16.BÖLÜM

4 0 0
                                    

Ellerimi tutup " Seni çok seviyorum." dedi. Elimi kalbine götürüp " Burası senin için atıyor. Buraya laf dinletemiyorum."dedi ağlamaklı bir şekilde. Ben ne olduğunu anlamadan beni kendine çekip öpmeye başladı. Ben hemen onu ittim ve ağzımı sildim. Emre ayağa kalıp " Özür Dilerim. Beni Affet!" dedi. Tam ayakkabılarını giymişti ki kapı çaldı. Ali gelmişti. Emre, Ali'yi görünce hemen Ali'ye sarıldı. Íçeri geçtiler. Ben mutfağa gittim. Çok telaşlanmıştım. Ali mutfağa geldi. Beni yanağımdan öptü. Ben utançtan kızarmıştım. Gözlerime bakıp *Ne oldu meleğim? Neden kızardın?"dedi. Sıcaktan deyip ona sarıldım. Emre "Ben gidiyorum Ali. Sonra görüşürüz"dedi ve gitti. Ben kendimi balkona attım. Ali elinde iki kahve ile geldi. Kahveyi alırken elimi tuttu. Bir yudum kahve içmiştim ki bana sarıldı. Bende kahveyi bırakıp ona sarıldım. Ali beni anlımdan ve karnımdan öptü. Emre'nin neden geldiğini sordu. Önce sustum. Tekrarlayınca evlendiğimizi yeni duymuş ondan gelmiş dedim. Bana sarıldı ve kucaklayıp içeri götürdü. 2 ay sonra Ali işteyken Emre tekrar geldi. Beni öpmeye çalıştı. Kendimi korumak için kafasında vazo kırdım. Emre bayıldı. Hemen kafasına pansuman yaptım. Ayıltıp evden zorla çıkardım. Çok korkmuştum. Ali bunu  duyarsa katil olabilirdi. Ali'nin başına birşey gelmemesi için susmalıydım. Hemen vazo parçalarını toplamaya koyuldum. O sırada Ali geldi. Onu görünce korktum ve elimi çok derin kestim. Her yer kan oldu. Ali beni banyoya götürdü ve elimi sardı.

Gamzelerin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin