Elime*Sen sadece gül. Sana gülmek yakışıyor.*yazan bir kağıt verdi. O an sinirlendim Ali'ye. Çünkü ben daha kendime gelememiş ve bebeğimi unutamamışken o sanki çoktan unutmuştu. Ama biraz düşündükten sonra onun acısının hiçbir zaman dinmeyip vicdan azabı ile yaşamasına kalbim izin vermedi. Kalkıp yanına gittim. Beni kolumdan tutup kendine çekti. Ben hâlâ yüzüne bakamazken bir anda kendimi güvenli kollarının arasında, Ali beni öperken buldum. O anda tüm acımın dindiğini hissettim. Akşam olunca eve geldik. Asıl süpriz bizi evde bekliyordu. Annemler ve dayımlar evlilik yıl dönümümüz için bize süpriz hazırlamışlar. Yedik,içtik, eğlendik. Bir anda bebek konusu açıldı. Ben ağlayarak odaya gittim. Ali'de peşimden geldi. Gözümü silip bağrına bastı. Tam beni öpecekken içeri Nurgül girdi. Ali ,Nurgül'ü çıkarıp kapıyı kilitledi. Beni dizine yatırıp saçımı okşamaya başladı. Ben uyuyakalmışım. Ali beni yatırıp misafirleri göndermiş. Bir kişi hariç ;Nurgül. Nurgül ile Ali içerde konuşuyorlardı. Bende uyanıp yanlarına gittim.Kapıyı açtığıma bin pişman oldum. Hemen öfke ile kendimi banyoya kilitledim. Íçeri girdiğimde Nurgül, Ali'nin dudaklarına yapışmıştı. Ali beni görünce hemen Nurgül'ü itip peşimden geldi. Nurgül hemen evden çıktı. Kapının arkasında öfke ve nefret ile ağlıyordum.Ali'den bir açıklama bekliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzelerin Aşkı
RomanceÍki aşık kuzen... Peşlerini bırakmayan acıları... Mutlu olma çabaları...