23.BÖLÜM

2 0 0
                                    


Ali beni sıkıca tuttu ve oturttu. Hemen ambulansı aradı. Ambulansla hastaneye gittik. Uyandığımda Ali başucumda saçımı okşuyordu. Bebekleri sordum. Biraz sustu. Beni anlımdan öptü. O sırada içeri kucağında iki bebek ile hemşire girdi. Ben acıdan ambulansta bayılmışım. Bebeklere zarar gelmemesi için doktorlar bebekleri sağ sâlim almışlar. Erken doğum olduğu için onbeş gün küvezde kalmaları gerekiyormuş. Bebeklerimi kucağıma aldığım o anı hiç birşeye değişmezdim. Tüm acılarımı unuttum.Cennet kokularını içime çektim. Ali beni izliyordu ona baktığım anda gözünden bir damla yaş düştü. Bana sıkıca sarıldı ve bebeklerimizi öptü.  Elini tutup ona "Özür Dilerim" dedim nedensizce. Gamzeleriyle gülümsedi bana, sonra iki bebeğinde yanaklarındaki gamzeyi gösterdi gülerek. Neden güldüğünü sordum. Yanağımdan öptü ve "Anneleri kadar güzeller"dedi. Doktor geldi yanımıza. Tebrik etti bizi. Bebeklerimizi alıp küveze götürdü. Ali elimi öptü ve "Bana iki melek verdiğin için sana çok teşekkür ederim ßirtanem" dedi. Sadece küçük bir tebessüm edebildim. Doktorun verdiği ilacın etkisiyle hemencecik uyuyakalmışım.   Uyandığımda Ali yanımda değildi. Doktora ayağa kalkabilir miyim? diye sordum. Kalkabilirsin dedi. Küvezin olduğu koridorda Ali'yi gördüm. Bebeklerimizi seyrediyordu. Beni görünce yanıma geldi. Birlikte bebeklerimizi seyrettik. Artık bebeklerin eve gelme vakti gelmişti. Bebeklerimizle evimize geldik. Her günümüz bebeklerimizle daha güzel bir hâl alıyordu. 

Gamzelerin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin