11.BÖLÜM

4 0 0
                                    

Ertesi gün taburcu oldum. Bir daha o eve girmek istemiyordum. En çokta salona ve balkona. Çünkü balkonda söylemiştim Ali'ye baba olacağını. Ali ile Nurgül'ü salonda öyle görmüştüm. Su almak için mutfağa gittim. Ali arkamdan gelip sarıldı ve kulağıma sessizce "Özür Dilerim Birtanem"dedi. Ben birtanesi isem neden Nurgül'ü öptü   NEDEN?
Ben sarılmasın diye çekildim. Başım döndü. Ali ile yere düştük. Ali'nin üstüne düştüm. Utançla ayağa kalkıp tezgaha tutundum. Başım dönüyordu. Tam düşerken Ali tuttu. Beni odaya götürüp dizine yatırdı. Uzun zamandır sevdiğim adamın gamzesine hasret kalmıştım. Dizinden kalkıp elimi yanağına götürdüm. Ondan birkere gülmesini istedim. Gamzesini doya doya seyrettim. Tekrar dizine yattım. Uyuyakalmışım. Uyandığımda akşam olmuştu. Ali mutfaktaydı galiba. Yerimden kalkamadım. Sanki tüm oda dönüyordu. Ali geldi. *Uyandınmı meleğim?* dedi. Küçük bir tebessümle başımı evet dercesine salladım. Yanıma oturup beni öptü. Ali'ye tutunarak kalktım. Çok güzel bir akşam yemeği hazırlamıştı. Masaya oturdum. Hiç iştahım yoktu. Ali zorla bir tabak çorba içirdi. Masayı kaldırmak için ayağa kalktım. Ali beni kucaklayıp misafir odasına götürdü çünkü salona girmek istemediğimi biliyordu. Íşini bitirip yanıma geldi. Ben yaralanan koluna bakmak istedim. Kurşun sadece sıyırmıştı. Beni nasıl kolayca kaldırdığını anladım. Ona doya doya sarılıp öpmek istiyordum. Çünkü sevdiğim adamı özlemiştim. Ali beni kendine çekti ve sarıldı. Birden kapı çaldı. Bu gelende kimdi?

Gamzelerin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin