5.BÖLÜM

1 0 0
                                    

Romantik bir akşam yemeğinden sonra birlikte masayı kaldırdık. Aynı evli çiftler gibi olmuştuk. Artık ailemize nasıl anlatacağımızı düşünmemiz lazımdı. Dayım geldi. Ali ile bir bahane bulup mutfağa gittik. Tam nasıl anlatacağımızı tartışırken dayım geldi. Bizi duymuş neyi anlatacaksanız hemen anlatın dedi. Ali ile birbirimize baktık ve derin bir nefes alıp herşeyi anlattık. Dayım gayet olumlu karşıladı ve annemgile o anlattı. Artık annem ile babamın cevabı kalmıştı. Cevapları düşündüğüm gibi olmadı çünkü ben olumsuz bir cevap bekliyordum. Annemgil Ali'yi iyi tanıdığı için olumlu karşılamışlardı. Yengem zaten dünden razıymış. Ama diğer aile üyelerine söylemememiz için bizi tembihlediler. Ama okulu bitirmemiz gerekiyormuş. Neyse günler su gibi akıp geçiyor. Yaş oldu 20. 24 Kasım'da isteme, yüzük takma oldu. Ali'ye kıyamadığım için kahvesini normal yaptım. Ama ona tuzlu kahveymiş gibi yapmasını söyledim. Artık isteme oldu, yüzük takıldı. Ali ile bir odaya geçip başbaşa kaldık. Evet artık biz nişanlıydık. Çok mutluyduk. Ali beni anlımdan öptü ve bana bir fotoğraf verdi. Ben tam soracakken parmağı ile ağzımı kapattı.  Bu fotoğraf  10 yaşında  oynarken yanlışlıkla elini tuttuğumda çekilmiş bir fotoğraftı. Benim elimi tuttu ve asla bırakmayacağını söyledi. Ve beni kendine çekti. Ben kafamı 'olmaz' dercesine iki yana salladım. Ali " Korkma! Birşey Yapmam" dedi. Beni öpüp odadan çıktı. Ardından içeri Nurgül girdi.

Gamzelerin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin