Emre yüzünden çok korkmuştum. Ali'ye sarılıp ağlamaya başladım. Ali gözlerime bakarak * Korkma ßirtanem hiç birşey yok. Ağlama olur mu Meleğim?* dedi. Benim temiz kalpli iyimser Aşkım,elimi kestiğim için ağladımı sanıyordu. Öyle sanması benim için daha iyiydi. Aradan 3 ay geçti. Herşey gayet normaldi. Karnım iyice büyümüş son iki ay kalmıştı. Akşam yemeği hazırlarken birden gözüm karardı. Ali beni sandalyeye oturttu. Bebeğime birşey olacak diye çok korktum. Ali bir bardak su içirdi. Karnımda küçük tekmeler hissettim. Ali hemen yanıma gelip elimi tuttu. Yarın cinsiyetini öğrenicektik bebeğimizin. Karnım diğer hamilelere göre daha büyüktü. Ertesi gün Ali benden önce kalkmış ve kahvaltıyı hazırlamıştı. Herzaman ben onu öperek uyandırırdım ama bu sefer tam tersi oldu. Beni uyandırmaya geldiğinde kısa ve tatlı bir sohbet ettik. Masaya oturunca canım önce çilek sonra erik çekti. Kahvaltımızı yaptık. Hastaneye gittik. Ultrasonda Ali ile çok şaşırdık çünkü bir değil iki çocuğumuz olacakmış. Bir kız bir erkek. Ali yol boyu bebeklerimizle konuştu. Alışveriş yaptı. Birsürü kıyafet aldı. O an aklıma kaybettiğim bebeğim geldi. Allah bizden birisini almıştı. Yerine ikisini vermişti. Ali'nin sesi ile kendime geldim. Ali benden mutluydu. Mutlu olmakta haklıydı. Bebeğimizi kaybettiğimizde kendini çok suçlamıştı. Alışveriş bitmişti. Arabaya binerken Nurgül'ü gördüm. Ali'nin kulağına birşey fısıldadı karnıma bakıp gitti. Ali yol boyu konuşmadı. Acaba Nurgül Ali'ye ne söylemişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzelerin Aşkı
RomanceÍki aşık kuzen... Peşlerini bırakmayan acıları... Mutlu olma çabaları...