25. BÖLÜM

2 0 0
                                    


Ali'yi aramak için odadan telefonumu almaya gittim. Bebeklerin uyandığını görünce unutup onlarla ilgilenmeye başladım.Sonra telefonu alıp Ali'yi 3 defa aradım. 4.aramada açtı.
-Aşkım nerdesin?
-Geliyorum.Ekmek aldım.dedi.Arkadan bir kadın sesi duydum. Ali hemen telefonu kapattı. Geri aradım.Açmadı. 20 dakika sonra eve geldi.
-Hayatım nerdeydin?
-Marketteydim dedim ya!
-Arkadan bi kadın sesi duydum. Telefonu kapattın. Geri aradım açmadın.Neden?
Birşey yok dedi içeri girdi. Kahvaltımızı yaptık hiç konuşmadı. Ben mutfaktaydım. Ablam geldi. Ali anahtarları alıp çıktı. Ablamı bebeklerle bırakıp peşinden gittim. Ali bir otele girdi. Peşinden gittim.  Bir odaya girdi. Hemen Ali'yi aradım. Açmadı. Girdiği odaya girdim. Odada uyuyan bir kadın vardı. Geldiğimi duyunca banyodan birisi çıktı. Çıkan kişi Ali'ydi. Ali yanıma geldi:"Burda ne arıyorsun?"dedi ve beni dışarı çıkardı. Ona bağırarak"Asıl sen ne arıyosun burda Ali?"dedim. "Hiç birşey yok önce dinle. Íçerideki kız Ayşe birisi ona saldırmış. Beni aradı. Annemlere anlatmış eve almamışlar. Hiç parası yokmuş. Bende otele getirdim. Onunla konuşup eve getircektim."dedi. Rahatlamıştım. Boynuna sarıldım. Odaya girdik. Ayşe uyanmıştı. Ayşe anlattı. Biz dinledik. Ben ve Ali dışarı çıktık. Pazardan Ayşe'ye kıyafet aldık. Ayşe'yi giydirip eve geldik. Ablamlar gitti. Ayşe ile öğle yemeği hazırlamak için mutfağa gittik. Biz yemek hazırlarken Ali geldi.  

Gamzelerin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin