Yorgun bir şekilde eve geldik. Bebeklerle ilgilendikten sonra mutfağa geçtim. Ali yanıma geldi. Bir bardak su aldı, beni öpüp içeri gitti. Ayşe yanıma geldi. Birlikte akşam yemeğini hazırladık. Yemekten sonra Ali gece mesaisi için geri hastaneye gitti. Bebekleri uyutup Ayşe ile birer kahve aldık. Ayşe bugün Ahmet'in aradığını söyledi. Söylerken içi içine sığmıyordu. Bir an Ali ile sevgili olduğumuz ilk zamanlar geldi aklıma. Ayşe uyumak için odasına gitti. Ali gelene kadar uyumaya niyetim yoktu. Elime telefonu alıp oyalanmaya başladım. Ağır bir uyku bastırdı. Sonunda uykuya yenik düştüm. Gece bir ara Ali'nin geldiğini ve üstümü örttüğünü hissettim. Sersemce kalktım. Ali başucumdaki koltuğa oturdu. Saçlarımı okşamaya başladı. Yanıma yatmasını söyledim. Yanıma yattı ve beni göğsüne yatırdı. Kalbinin sesini dinleyerek uykuya daldım. Bir rüya görmeye başladım.* Heryer karanlık. Birden bir ışık açıldı. Elif ile Can karşımda oyun oynuyorlar. Kocaman olmuşlar. Yanlarına gidiyorum. Bağırmaya başlıyorlar. Bir kadın beni itip çocukları kucağına alıyor. Bir dakika... Bu kadın Nurgül! Yanına bir adam geliyor. OLAMAZ! Bu Ali... Nurgül'e sarılıyor. 'Ne oldu ßirtanem?'diye soruyor. Ağlayarak ' Hani ben senin ßirtanendim? Ne oldu sana Ali?diye bağırıyorum. Sen benim hiçbir şeyim değilsin. Beni, karımı ve çocuklarımı rahat bırak! Geldiğin yere geri git! Seni tanımıyorum... diye bağırıyor. Ağlıyorum.* Ali beni sarstı kendime geldiğimde rüya olduğunu anlayıp rahatladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzelerin Aşkı
RomanceÍki aşık kuzen... Peşlerini bırakmayan acıları... Mutlu olma çabaları...