Her ne kadar uykusuz kalsakta çok mutluyduk. O gün Ali'nin izin günüydü. Sabah 3 tatlı öpücükle uyandım. Birisi Ali'di. Diğer ikisi ise Elif ile Can'dı. Yani küçük bebeklerimiz. Erken uyanmışlar. Önce bebekleri sonra Ali'yi öptüm. Bebekleri doyurdum. Sonra biz kahvaltımızı yaptık. Ali ile çok mutluyduk. Artık tüm acıları unutma ve sadece bebeklerimizle ilgilenme vaktiydi. Öğle yemeğinden sonra Ali bir yere gitti. Ben küçük meleklerimle oyun oynuyordum. Akşam yemeği hazırlamak için mutfağa geçtik. Bebekleri mama sandalyesine oturttum. Ali geldi. Bebekleri ve beni öptü. Bebeklerle ilgilenmeye başladı. Nereye gittiğini sordum. Söylemedi. Bebekleri doyurup uyuttum. Ali ile yemeğimizi yedik ve masayı kaldırdık.Biraz hava almak için elimde kahveyle balkona çıktım. Ali'de elinde kahvesiyle yanıma geldi. Sessizce oturdu. Íçeri gidip battaniye aldım. Yanına gidip oturdum ve ikimizin üstüne battaniyeyi örttüm. Ali birşeyler düşünüyor ve yüzüme bakmıyordu. Elini tutup "Ne düşünüyorsun Aşkım? "dedim. *Hiç* dedi ve düşünmeye daldı. Ben üşüdüm ve içeri geçtim. Bebeklerin beşiklerinin ışığını açıtım ve onları öpüp yattım. Saat 03.30 gibi su içmek için kalktım. Ali hâlâ balkondaydı. Üstüme hırkamı giyip yanına gittim. Beni görünce kalkıp yanıma geldi.Üstünü değiştirip salonda yattı. Yanıma gelmesini söyledim. Dinlemedi. Sabah kalktığımda Ali çıkmıştı. Normalde kahvaltımızı yapmadan işe gitmezdi. Kalkıp kahvaltı hazırladım. Birden aklıma bu gün Ali'nin izinli olduğu geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzelerin Aşkı
RomanceÍki aşık kuzen... Peşlerini bırakmayan acıları... Mutlu olma çabaları...