Uyandığımda saat 03.45'i gösteriyordu. Çok susamıştım. Ali koltukta uyuyakalmıştı. Yerimden kalkıp bir bardak su içtim. Ali'nin yanına gidip üstünü örttüm ve gamzesine bir buse kondurdum. Ali'den çok utanıyordum çünkü benim yüzümden hem yaralanmış hem de bu acıyı yaşamıştı. Gözlerim şişene kadar ağladım. Sabah 09.00 olmuş, Ali uyanmış ve biryere gitmişti. Hemşire geldi. Taburcu olacağımı söyledi. Ben Ali'yi görüp görmediğini sordum. Bana 1 saat önce çıktığını söyledi. Hemşire çıkarken Ali içeri girdi. Nereye gittiğini sordum. Bebeğimizi bizden alan adamın 5 yıl hapiste yatacağını söyledi. O an boynuna sarılmak istedim. Yapamadım... Yanıma gelip beni yanağımdan öptü ve gözünden bir damla yaş düştü. Gözyaşlarını elimle silip "Ali senden çok özür di.." dedim ve hemen parmağı ile beni susturdu."Asıl ben özür dilerim meleğim. Seni ve yavrumuzu koruyamadım. Sen beni affet."dedi. Ben başımı iki yana sallayarak ona sarıldım. Orda birbirimize bu meseleyi hiçbir zaman hatırlatmayacağımıza ve ailelerimize dahi söylemeyeceğimize söz verdik. Birlikte eve geldik. Ben mutfağa kahvaltı hazırlamaya geldim. Ali sesizce arkamdan geldi. Beni kendine çekip dudağımdan öptü. Sonra beni kucağına alıp arabaya bindirip, biryere getirdi. Burası bana hala sakladığım pembe yüzüğü verdiği yerdi. O kadar acının arasında evlilik yıl dönümümüzü unutmuştum. Bana gösterdiği yere oturmamı söyledi. O günkü gibi gözümü kapatıp gamzemden öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzelerin Aşkı
RomanceÍki aşık kuzen... Peşlerini bırakmayan acıları... Mutlu olma çabaları...