Harry si přečetl dopis od Voldemorta... ne, od Toma Raddla. Přečetl ho třikrát, než se podíval na skřety, a jediná slza mu padala tváří dolů
Fireforge vzhlédl ze závěti. "Odkázal vám vše - zlato, artefakty, domy, všechno včetně majetku svých následovníků a také svých otroků."
"Kořist patří vítězovi," uvedl Mangus.
Harry si odfrkl. "Ten bastard o mně přemýšlí jako o synovi."
Harry pokračoval ve čtení dopisu nahlas a naproti zdravému rozumu se mu po tváři kutálela další slza.
"Raddle byl v podstatě Brumbálovou obětí, stejně jako já."
Fireforge zavřel složku. "Víte, že bychom všechno z toho mohli potvrdit." Znova zavřel oči a objevilo se před ním několik dalších složek.
Firefoge si začal ty složky prohlížet a potom jednu vytáhl. Otevřel jí a přečetl první stránku. "Toto potvrzuje, že Tom Rojvol Raddle otevřel Zmijozelovy trezory a druhý den všechno daroval Bradavické škole čar a kouzel."
Mangus přečetl jinou složku. "V roce 1945 byly Havraspárské trezory vyprázdněné a všechno z nich poslané do bradavických trezorů."
Grobick přikývl a četl další složku, "Nebelvírské trezory byly vyprázdněné den po té, co zemřeli vaši rodiče."
Složku Mrzimorské, na kterou právě upíral pohled, ani nemusel číst. Věděl, co je tam napsané.
Fireforge se ještě jednou podíval na všechny složky a potom na své společníky. "Tyto trezory nebyly jen vyprázdněné, ale byly i uzavřené a převzaté Gringottovou bankou, což znamená, že magie rodin byla buď přenesená a nebo už víc neexistuje. To potvrzuje Raddlův dopis."
"Brumbál byl horší než Voldemort. Pletl se do mého života, do našich životů. On vytvořil Voldemorta. Přeji si, aby byl ten bastard naživu, takže bych ho mohl zabít. Zajímalo by mě, jestli by se dal zničit ředitelův portrét v Bradavicích."
"Může být magie navrácená zpět?" zeptal se Mangus nikoho konktrétního.
"Ne, bez zničení Bradavic samotných ne. Magie je nyní součástí samotného hradu," odpověděl Fireforge.
Najednou někdo zaklepal na dveře a vstoupil Griphook: "Lorde Pottere, pane; slečna Ginerva Weasleyová je ve vstupní hale a dožaduje se střetnutí s vámi a také chce být součástí tohoto setkání."
"Fireforge, existuje nějaká právní smlouva svazující mě s Ginny?"
"Ne."
"Griphook, mohl byste poslat slečnu Weasleyovou do prázně kanceláře a říct jí, že kontrolují svůj školní trezor a že za chvíli za ní přijdu," řekl Harry skřetovi stojícímu u dveří.
Griphook se uklonil a odešel splnit Harryho rozkaz.
"Můžeme jí tam nechat tak půl hodiny, než začne znova dělat zbytečný rozruch. Co bych měl udělat,abych okamžitě zastavil Weasleyovi?"
"Když vás už kouzelnický svět přijal jako lorda Pottera, musíte ten titul ještě oficiálně a právně potvrdit. Také máte možnost získání titulu lorda Blacka, ale když nejste pokrevní příbuzný, je to na vašem rozhodnutí. Samozřejmě by to také znamenalo větší politickou sílu. Potom, kdybyste převzal tituly, byste si mohl vzít prsteny lordů. Prsteny mají ochrany proti vícero lehčích lektvarů a kouzel, takže by měli zablokovat případně další lektvary lásky a nátlakové lektvary," poradil Fireforge.
"Bude mi ctí potvrdit oba tituly. Potterův i Blackův," řekl Harry pevně, ale ve své mysli plakal, když si vzpomněl na oba muže, kteří zemřeli, aby ho ochránili.
ČTEŠ
Všechno to začalo... snarry
FantasyUž je to delší doba, co jsem narazila na stránkách https://hp-poviedky.wgz.cz na povídku Všetko to začalo... , ale nebyla přeložená celá, tak jsem se rozhodla zkusit jí přeložit sama. Začátek této povídky budu překládat z těchto stránek, jelikož vím...