Little boy

1.7K 88 13
                                    

Yoongi -
Thisen ka mamawh ×2

An thaw hak a.. Chutia thisen chaka a tui hal lai chuan rim danglam tak.. A hnar verh em2 tu chu eng tak ni ang maw?  Tiin rang tak leh KO ham tak chuan a tlan nghal a.. A Han thlen chuan naupang kum 14 mi vel ni awm tak lian vak lo  lungaih hmel taka  amah chauha lo thu chu a hmu a.. Ti chuan yoongi chuan a tui hal na tih reh tum chuan chu naupang chu a pan hnai ta a.. A bul a thlen chuan.. Chu naupang chu lo hawi chho in mittui tling pam hian a hmu a.. Yoongi chu a tawp Chiang kher mai.. Tichuan ngawi rengin a en top a..

.........

Jimin -
Hetiang chuan ka la thi tak2 ang..
Ka chhungten remti lo mahse an hriat loh turin ka in thup thei mai ang.. Sa hmin te pawh ka ei lui mai aniang chu.. Keima vanga an buai reng hi ka duh tawh lo.. Noona pawn Keima vangin buaina tam tak a tawk si a..

Tichuan jimin chu.. Chutiang ngaihtuahna pu Chung chuan in atangin school turin a chhuak ta a.. Mahse school lam a pan lo.. Vampire te vanga an chhungkua in buaina an tawh reng vang leh a pa dam tha lo Chung leh nunna der thawng taka Hna a thawh ziah a ngai te chu a khawngaih em2 a.. a nu leh  sis dawra hlauthawng reng2 a in hlawh an ngai thin te.. School hial a noona in a zawm ve theilo tih a ngaihtuah a piang hian a na em2 a.. chu vang chuan vamp nih ve mai chu a duh rum2 tawh ani.. Mahse a pa chuan rem a ti silo.. (La naupang tak ni mahse jimin chu mi rilru puitling tak ani thung a.. A lian em2 lo bawk a..) Tichuan school lam pan lo chuan vamp tam na lam ramhnuai lam chu trih tak Chung chuan a pan a.. Mahse chhun lai ani a.. Vamp ram mah ni se hmuh tur an omloh lai tak ani.. Tichuan ngui burin thing buk hnuaia thutna chhe ve tak leh hlui tawh tih hriat tak ah chuan hlau ru deuh Chung chuan a thu a.. vamp lo Kala an seh hun a nghak ta top ani ber.. A ngaihtuah na nasa tak a hman lai chuan a piah lawk ah mipa1 ding hi a mit sir in a hmu a.. A thin phu chu rang tak ani.. Hlauhna in a man a.. A che sawn ngam lo.. A thlan fim a luang fep2 a.. Ti chuan rang tak maia a bula alo din thut phei chu a thi dang lo chauh.. Mahse a che sawn eih lo.. A maimit chhing a.. A seh hun a nghak top mai ni.. Mahse ... A seh mai loh a vang chuan mak a ti em2 a.. khur der2 Chung chuan an hawi chho a...

Yoongi - hey little boy.. I trap e law? 

Jimin -...... A mittui a luang

Y- vamp I ni silo a.. Eng vanga he lai a awm hi nge I nih?  Chuan engvanga seh nghal lo che nge ka nih?  Min Han hrilh teh. ( ngeng tak chuan a Han ti a.. Smirk 😎  a theihnghilh  lo)

Jimin - a trap chhuak ringawt..

Y- hey little boy.. Engtin mah ka tih hma che in engvanga trap ringawt nge I nih?  He lai ram a mihring pangai kal tur chuan mi husisen leh tha hrui ngah.. Bakah mi fing tak nih a ngai asin.. Mahse I cute reuh( a chaw tur ni si chutianga a bia chu yoongi pawh chuan a ngaihna a hrelo hle a.. A ngawi thut a)  hrep tak chuan tih pahin a awma thram in a kai tho thut a.. little boy chu a phu Chiang kher mai.. A ai nasa in a trap a.. Mahse yoongi chuan engahmah ngai loin seh a tum ta a.. Mahse a nghawng a Han hnaih chu a rim chuan a ti danglam a ni ber.. A seh theilo.. A biangah a fawp ta ringawt a... An phawk dun kher mai.. Little boy pawh chu a trap a bang nghal a.. A en reng ringawt a.. Yoongi chuan a nghawnga la thram Chung chuan a hmuiah fawh tumin a pan hnai a.. Mahse a harh thut a.. Lei ah chuan a paih tlu hnawk a...

Yoongi - phiangsen che hian.. Eng nge I nih?  Tih pah in a thram zui leh a..

Jimin- ka ka ka tihpalh.. Ma mahse tinge? 

Yoongi - tunge I nih?  Enge I nih min hrilh rawh?  Thinrim mengrum Chung chuan a Han ti a..

Jimin - a trap leh ringawt a...

Yoongi - tunah khan bang nghal rawh.. I mittui tla ka hmu duh lo.. A nih loh chuan thi si lo in na ka tawrh tir ang che..

Jimin - in hru neuh2 pah chuan.. Aw aw aw le.. Ka ka trap tawh lo ang.. Mahse..

Yoongi - ngawi hmak rawh.. A kawr nghawnga thram pah chuan a Han ti leh a.. A nam sawn leh dawrh a..

Yoongi - Haw rawh.. Ka hmuh phakah lo inlan leh tawh suh.. A nih loh chuan ka chan sawm vek ang che..

Tih pah chuan thut thlenga little boy bag chuan a vawm chawrh a.. Thei leh theilo chuan little boy chuan a bag hman hmawh taka char in a tlan zui nghal a.. A trap pah bawk a.. A khur hlum lo chauh hi ni mai.. Mahse a rilru a lian tawh zawk chu hlauh na ai mah in mak tih na in a khat.. Seh lo a.. A bianga fawh a nih avang khan..

Yoongi chu a thu hnawk a.. A thaw hak a.. Hrep tak chuan engvanga  kha mihring teh chei kha seh lo a.. Fawp nge ka nih? Min yoongi I a ta em ni?  Tiin a in zawt mawlh2 a.. mahse a tui hal a la reh lo.. Seh tur dang zawn tuma a thawh lai chuan.. Little boy  ta ni ngei tur a a rin wallet a hmu a.. A han chhar a

Wallet chhung : Park Jimin (chimmy) 
.....
....  A address vel te chu alo in ziaka a ak tha nawk2 a.. Hman hmawh takin little boy  chu  zawng turin a tlan nghal a.. A chhan a hre bik lo.. Ngaihtuahna hun lah a nei hek lo....











Ka ziah vawi 1 na ania.. Ngaihnawm in tih ngei ka beisei.. 😊 tih dikloh lai ka neih chuan khawngaih in comment lamah min lo hrilh hre dawn nia.. Ka lawm e..

Yoonmin the vampires 18+Where stories live. Discover now