Bölüm 24

93 3 0
                                    

Doruğu sakinleştirmek hiç  kolay olmuyordu onu ilk defa böyle  kızgın görmek beni korkutuyor gözleri sinirden kan çanağı gibi olmuş kirpikleri ıslanmış dudakları söylediği her cümlede titriyordu .

Kelimeler dudaklarından dökülürken ellerinin parmaklarını bir birine geçirmiş ağladığı duyulmasın diye ağzına koymuş bir şekilde duruyordu.

Onu bu hale getirebilen kişi nasıl biriydi merak ediyordum içimdeki merakla ona dönüp sordum .
Doruk erhan uçaktan inenlerden hangisi ?

Doruğun öfkesi hala dinmemişti elimden tutup hızla cama yaklaştırdı.
Işaret parmağını uzatarak işte ordaki elinde kırmızı el bagajı olan diye işret etti .
Beni elimden hızla çekmesiyle bileğim ağrımıştı elimi bırakır bırakmaz acıyan yeri ovalamamla doruk çok  sert davrandığını anlamıştı .

Elimi acıyan yerinden tutarak daha kurumamış gözlerle gözlerime baktı .
Canını yaktım sanırım  özür  dilerim diyerek elimi dudağına götürüp öptü.

Yok iyim ben acımadı diyerek canım yansada bunu ona yansıtmak istememiştim o bana doğru bakarken ben alanda içeri doğru ilerleyen erhana baktım orda tek kırmızı el bagajı olan bir kişi vardı .

Doruğun o delicesine aşık olduğu uğruna ailesini terk ettiği ve unutamadığı aşkı gördüğümde çok şaşırmıştım yakından bakmak istedim doruktan uzaklaşıp iyice cama yaklaştım kısa griye boyanmış sacları beyaz teni ve minyon tipiyle göze çarpan tek kişiydi .

Ufak tefek olmasına rağmen kendine has uzaktan bile belli olan özgüveni onun ne kadar ilgi çekici biri olduğunu  gösteriyordu açıkçası böyle  bir tiple karşılaşmayı beklemiyordum doruk onun tam tersi iri yapısı uzun boylu hafif karemel saçları dolgun dudakları yuvarlak şekilli bir yüzü ve çok  tatlı bir ten rengine sahip .

Ufak tefek olmasına rağmen kendine has uzaktan bile belli olan özgüveni onun ne kadar ilgi çekici biri olduğunu  gösteriyordu açıkçası böyle  bir tiple karşılaşmayı beklemiyordum doruk onun tam tersi iri yapısı uzun boylu hafif karemel saçları dol...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha önce erhan hakkında konuşmuştuk ama doruğa hiç nasıl biri diye sormak aklıma gelmemişti zaten sorsamda konuşmak istemeyeceğini konuyu kapatmasından tahmin ediyordum .

Ben cama yaslanmış bakarken doruğun telefonuna mesajlar yağıyordu ardı ardına mesaj gelmişti doruk benim gibi  dalgın bir şekilde dışarıda ilerleyen elindeki çantalarını taşıyan erhan ve burağa bakıyordu .

Doruk mesaj geldi bak istersen diyince doruk dalgın gözlerini istemsizce cebinden yarı buçuk çıkardığı telefona baktı kim diye sordum mesaj atan buraktı ne diyor diye sordum .

Doruk konuşmadan telefonu bana uzattı ve tek cümle etmeden bana verdi .
Ellerini ve başını cama dayadı.
Doruğun sütüne gelmek istemedim itiraz etmeden telefonu alıp gelen mesajı açtım .

Mesajda burak erhanla geldim aranız kötü  biliyorum ama senden ricam ona bir şey sorma bir misafir gibi davran aranızda hiç bir şey yaşanmamış farzet .

Nasıl farzet ya bu ne diyor böyle  olan herşeyden sonra burak bunu sana nasıl söyledi.

Diyerek devam ediyordu ezhar soracak olursa benim bir arkadaşım dersin

Şimdilik senden bir şey sormamanı rica ediyorum lütfen  diye eklemişti .

Burağın bu mesajını okuyunca ağzım açık doruğa bakarak burak çıldırmış olmalı aklım almıyor sizin ilişkinizi başta yanlış  bulmuş olan kişi şuanda sizi tekrar birleştirmek istiyor gibi .

Doruk zaten mesajı okumuştu biliyordum çünkü  aynı mesajı geçmişten daha iki saat önce aynı mesaj atılmıştı burak hatırlatmak ister gibi aynı mesajı doruğa iki defa atmış.

Ama doruk erhanın  geleceğinden haberim yok demişti bana yalan söylemişti öfkeyle doruğun kolundan tutup bana doğru çevirdim .

Bana neden yalan söyledin erhanın geleceğindan haberim yok demiştin benimle oyunmu oynuyorsun lanet piç kurusu ben senin oyuncağın dilim resmen şuan benimle alay ediyorsun derken sırtımı dönüp ordan bir an önce gitmek istiyordum .

Doruk hipnoz olmuş gibi yüzüme boş boş baktı sanki şokta gibiydi .
Geriye doğru bir adım atıp sırtımı döneceğim sırada doruk hızla kolumdan tutup kendine doğru çekerek sarıldı başını omzuma koyarak ezhar  yemin ederim sana yalan söylemedim tamam burak bana mesaj attı ama o sırada uçağa binmişlerdi elimden bir şey gelmezdi .

Mesajın geri kalanlarını okursan bana hak vereceksin zaten burağa sakın böyle  birşey yaptım deme dedim ama burak uçak kalkışa geçti bile benden ne yapmamı bekliyorsun şuan öyle  bir çıkmazdayımki anlatamam benim senden başka kimsem yok kendi öz kardeşim bile ne işler çeviriyor bilmiyorum sen söyle ben napım bana nolur bir akıl ver gitmek istesemde bana sım sıkı sarılmış kollar izin vermiyordu .

Şu oyunu sonuna kadar bitirilelim senden başka hiç bir şey istemeyeceğim .
Artık zaten erhanla aramızda bir şey olması mümkün dil sana söz veriyorum bu oyunu en kısa sürede bitirecem ama şimdi  beni burda yanlź bırakma lütfen.

Doruk yüzüme bakarak benden bir cevap beklediği sırada erhan ve burak kapıda belirdi lanet olsun nasıl bir oyuna bulaştım zaten ikimizi orda görmüşlerdi yapacak bir şey kalmamıştı doruğa baktım bu sana yapacağım son iylik bu oyun son bulduğunda arkadaşlığımızda son bulacak  şimdi istediğini yapacağım bana başka şans bırakmadın .

Bildiğin gibi yap ama şunuda untma ben sevgilisi onu boynuzlattı dedirtmem eğer yalandan bile olsa benim sevgilim olacaksan bana saygı gösterecek ve erhandan uzak duracaksın bu iş bittiğinde ne halt edersen et umurumda bile dil  şimdi kardeşini ve erhanı karşıla.


Selam canlar bu bölüm nasıl oldu bilmiyorum ama kafamda çok farķlı düşünceler var bu yüzden bu bölüm böyle oldu okuyan herkese teşekkürler ve  iyi okumalar 😘😘

ATEŞ VE KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin