Aramalar bitti şimdide mesajlar başladı çok garip arkadaşların var sanırım .Şimdide ömür törpüsü diye biri sana mesaj attı ve sanırım seninle acilen konuşmak istiyor cevap bekliyormuş senden .
Siktir et o piçi mesaj veya arama onun yüzünü bile görmek istemiyorum .
Ver şu telefonu onu engelliycem .Hey hey dur biraz sakin ol neden onu engellemek istiyorsun ve ona bulduğun isim gerçekten çok ilginç .
Aslında ona az bile çünkü bu herif hayatıma eziyet etmek için bu dünyaya gelmiş.
Anlaşılan bu bir erkek .
Evet .
Sanırım seni fazlasıyla üzmüş .
Üzmekmi ?
Resmen hayatımın içine etti be .
Hala benden ne istiyor anlamıyorum şu lanet kalbim olmasaydı onu sevmek zorundada olmazdım .
Vauvvv gerçek aşk bu anlaşıldı bir sahte birde gerçek sevgili şimdi ben tam olarak anlamadım ama madem gerçekten birine aşıksın sahte sevgili neden ?
Uzun hikaye boş ver .
Daha bir saat zamanım var bu ilişkiyi anlatman kaç saatini alır ki ?
Onun hakkında konuşmak istemiyorum ve adınıda anmak istemiyorum .
Özel biri olduğunu söylüyorsun yani .
Hayır özel biri falan dil sadece sıradan biri artık benim için.
Benim pisikolok olduğumu biliyorsun ve görevim insanlara yardım etmek sorunlarını dinlemek .
Şimdi beni ilk defa gördüğün biri dilde sana yardım etmek isteyen bir doktor gibi düşün .
Ne o doktor bey sonrada benden ücret almayı düşünmüyorsundur umarım .
Yok hayır ilk seans bedava sonrakileri düşünürüz .
Biliyormusun sen benim ilginç arkadaşlarım olduğunu söyledin şuan bende senin arkadaşını çok merak ettim .
Neden?
Senin gibi birinin arkadaşı nasıl biridir bence sende en az meriç kadar zor birisin .
Meriç kim?
Dur dur söyleme bu ömür törpüsü olan meriç dilmi?
Aynan öyle .
Uzun zamandan beridir ilk defa konuşurken rahat his ediyordum sanırım bunda ferhatın pisikolok olmasınında bir katkısı vardı.
Meriç konusunda çok durmuştu ve benden gerçeği öğrenmek istediğinide biliyordum belkide içimde çoktandır biriktirdiğim ve artık o yükün altında ezilmek artık bana fazlasıyla zor geliyordu .
Benim nasıl bir kimliğim olduğunu biliyordu artık ve bundanda çekinecek dildim istediği gibi düşünsün .
Saatler ilerledikçe artan yorgunluğum taşınamaz hale geliyordu meriçle neler yaşadığımı ve onu aslında her ne olursa olsun silip atamadığımı ferhatta biliyordu artık .
Meriç bana hiçte kolay olmayacak durumlar yaşatmıştı bundan sonra tekrar olmaması için caba göstereceğimi ve temeli zayıf bu tek taraflı aşk son bulmalıydı .
Meriç konusunda bir karar vermem gerekiyordu öte yandan doruk vardı tabi ve doruğun eski sevgilisi erhan .
Ben ferhata olanları anlattığımda ferhat bütün dikkatini bana vermiş ve sessizce kurmak istediğim cümleyi anlamaya çalışıyordu .