Doruk bi rahat dur artık yemin ederim seninle yanlız kalmaya korkuyorum artık.
Neden ki aşkım ?
Çünkü her fırsatı değerlendirmeye çalışıyorsun elin dursa ayağın durmuyor .
Ezhar özür dilerim aşkım galiba biraz seni sıktım ama ben böyleyim sevgimi kolay kolay gizleyemem elimde dil.
Doruk fazlasıyla hemde şuanda yanlız olmadığımızı biliyorsun sanırım ve bu sevgini göstermek için doğuru bir zaman dil anlıyorsun dilmi canım?
Tamam aşkım ama sonkez seni öpmek istiyorum sonra söz seni bırakacağım .
Doruk ısrarla beni öpmek için çabalarken tabiki erhan boş durmamıştı doruğun arkasından masayı toplama bahanesiyle mutfağa burakla beraber girmişti .
Doruk onların geldiğini görünce o çok istediği öpücükten vazgeçmek zorunda kalmıştı yüzüme bakarak elinden şekeri alınmış küçük bir çocuk gibi gözlerini kıstı dudağını buzdu bu hali çok tatlı görünüyordu gerçekten o an yanaklarını ısırmak istedim ama şımarmasını istemiyordum.
Zaten istesemde bir şey yapamazdım erhan ve burak gözlerini bize dikmiş bakarken sadece omuzlarımı sılktım üzgünüm der gibi bir bakış attıktan sonra kulağına şansına küs diye fısıldadım .
Doruk kısık bir sesle cevap verdi çok şanslısın ama kurtulamıycaksın diyerek derin bir nefes çekti ben istediğimi er yada geç alırım .
Masayı toplayıp oturduktan sonra bir süre onların eski anılarını anlatmalarını dinledim esma teyzede dinliyordu doruk ve burak onun torunu olmalarına rağmen haklarında pek bir şey bilmiyordu .
Bazen komiķ bazen üzücü anılar vardı esma teyzede onlarla gülüyor onlarla hüzünleniyordu ama sanırım o an ondan mutlusu yoktu buyrağın yanında oturmuş torununu kolları arasında sanki küçük bir çocukmuş gibi okşuyordu .
Ne tuaf sadece varlığından haberi olduğu torununu sanki yıllardır yanındaymış gibi davranıyordu .
Erhanda bu mutluluğu fark etmişti ama erhanın doruğa bakışları gözümden kaçmıyordu ara ara doruğunda erhana bakıp bakmadığına dikkat etmeye çalışıyordum doruk yanımda oturuyordu belkide bu yüzden erhana bakmaktan kaçınıyordu yada gerçekten erhanla her şey bitmişti .
Bilmiyorum ama erhanın doruğa olan kaçamak bakışları beni rahatsız ediyordu .Saat hayli geç olmuştu bizim için sorun olmasada esma teyze için öyle dildi kadın caz sabahtan beri torunu gelecek diye bir sürü yemek haźırlamış masa kurmuş ve haliyle yorulmuştu .
Uykusu geldiği yavaşlayan sesinden belli oluyordu bir kaç kez doruğa kalkacağımı söylesemde izin vermemişti ama artık gerçekten kalkmam gerek saat çok geç oldu şimdi annemlerde bekler diyerek müsade istedim .
Artık hayır diyemezdi çünkü gerçekten geç bir vakit olmuştu peki dedi doruk ama eve seni ben bırakacam demesiyle küçük bir kahkaha atmıştım .
Doruk şakamı yapıyorsun burasıyla bizim ev arasında sadece iki ev var bu kadar yakın bir mesafe için beni bırakmana gerek yok kendim giderim .
Doruk ben bırakacam dediysem ben bırakırım itiraz etme diyerek sesini yükseltmişti bu tepkiye esma teyze dahil erhan ve burakta baka kalmıştı .
Zaten yakın oturuyoruz ne gerek var evladım dedi esma teyze .
Öyle deme baba anne ben ezharın annesine söz verdim ona dikkat edeceğim ve şimdi beraber gidiyoruz diyerek kolumdan tuttu .