Bu yaşananların kötü bir kabus olmasını çok isterdim .Hayır ne yazıkki gerçekti ve bu kabustan uyanmak gibi bir şansım yoktu ne yazık' ki başıma gelenler talihsizlik olamazdı bas baya kader benimle oyun oynuyordu .
Hayatımda hiç bu kadar utandığımı hatırlamıyorum doruk bağıra bağıra merice benim onun sevgilisi olduğumu ve bana yaklaşmamasını herkesin önünde söylemişti .
Bize iğrenç bir mahlükatmış gibi bakan gözlerin bakışlarına rağmen bunu yinede söylemekten çekinmemişti hıncını bir türlü alamamıştı onu sıkıca tutmaya çalışmamıza aldırmadan kendini merice doğru atmaya çalışıyordu .
Ecede olan herşeye şahit olmuştu ama hiç tepki vermeden meriçi gidip yerden kalkmasına yardım etti daha az önce deli gibi kavga eden kız gitmiş yerine sanki başka biri gelmişti.
Bana olan soğuk bakışları herşeyi açıklıyordu belliki bu kavgada benimde payım vardı oysa ben meriçten elimden geldiğince yoluna çıkmamaya çaba gösteriyordum .
Doruğu lokantada güç bela çıkması için ikna etsemde yinede sinirli olduğu derin derin aldığı nefeslerden ve titreyen ellerinden belli oluyordu.
Ona burak ve erhan karşısında nasıl bir açıklama yapacağım bilmiyordum açıkçası benim hakkımda ne düşünecekleride umurumda dildi artık.Şu an onları düşünemiyecek kadar kendimi kötü his ediyordum .
Arabanın yanına geldik doruk öfkesini kontrol etmekte zorlandığı belli olmasın diye sakin konuşmaya çalışıyordu .Uzun zamandır görmediği kardeşi onu ziyarete gelmişti ve böyle bir manzarayla karşılaşmak kötü olmuştu.
Doruk arabaya binmemizi söyledikten sonra bizde arabaya binmiştik kimsenin ağzını bıçak açmıyordu.
Ben zaten sorsada konuşacak durumda dildim.Doruk gaza sonuna kadar basıyor deli gibi arabayı kullanıyordu karşımıza çıkan trafik lambasını bile bakmadan kırmızı ışıkta geçmiş hepimizin hayatını tehlikeye atmıştı .
Karşıdan gelen arabayla nerdeyse burun buruna gelmiş kazadan son anda doruğun toparlamasıyla ucuz kurtulmuştuk .
Arabalara düşükün burak bile korkudan titremeye başlamış doruğa biraz yavaş sürmesini söyledi.
Kötü geçen bir yolculuktan sonra eve nihayet varabilmiştik doruk baba annesinin evinin önüne geldiğinde arabadan inip kapıyı çaldı .
Baba annesinin kapıyı açmasıyla ufak ta olsa biraz sakinleşmişti hepimizin de yüzünde ölümden döndüğümüz o anın izleri vardı .
Doruğun baba annesi hepimize hoş geldiniz diyerek tatlı bir gülümsemeyle karşılamasının ardından doruk ben içeri girecekken kolumdan tutup beni geri dışarı çekerek seninle işim daha bitmedi .
Doruk baba annesine bizim biraz işimiz var onu hal edip geri geleceğiz diyerek baba annesinin yanağına bir öpücük kondurup beni yine kolumdan tutarak arabaya doğru çekti ve binmemi söyledi .
Onun bu hali beni korkutuyordu soracağı soruları zaten ikimizde biliyorduk ilk defa içimde böylesine bir suçluluk duygusu his ediyordum.
Mericin arkamdan geleceğini ve bu kadar bana kötülük yapacağını söyleseler asla inanmazdım.
Resmen içinden bir şeytan çıkmış gibiydi .Doruk yine arabayı hızla kullanmaya devam ediyordu ikimiz arabada nereye gittiğini bilmiyor öylece sokaklarda geziyorduk ona nereye diye bile sormaya korkuyordum .
Cümleye nerden başlamalıyız hangimiz ilk soracak hiç sesini çıkarmıyordu.
Bir süre boş boş sokaklarda gezdikten sonra bir parkın kenarına arabayı çekip durdu .
Parkta yanan lambalara tek tek göz gezdirdi derin bir nefes alarak gözlerini kapattı nefesini verirken gözlerini açarak bana döndü .
Ezhar bana söyler misin o orospu çocuğunun yanında kabinin içinde ne işin vardı?
Bu soruyu sorduğu an bütün yaşadığım anları şimdi olmuş gibi gözümde canlanıyordu mericin iğrenç teklifini bana neler yaptığını ve ardımdan geldiğinden haberim olmadığını herşeyi anlatmıştım .
Kelimeleri birleştirmeye çalışmak kırık bir bardaktan su içmekten daha zor geliyordu göz yaşların istemsizce akıyor ellerim huzursuzca hareket ediyordu .
Artık hıçrıklarımın yada ses tonumun nasıl çıktığını umursamadan ağlıyorum .
Doruk bana kolunu uzatarak kendi omuzuna başımı yasladı .
Beni sıkıca sararak tamam ağlama meleğim biliyorum senin bir suçun yok kendini suçlama sakın ben çok sinirlendim.
Öfkemi kontrol edemedim eğer seni üzdüysem özür dilerim bal böceğim.
Uzun zamandır duymadığım bir cümleyi kullanmıştı .
Eğer bende doruğu biraz olsun tanıdıysam doruk sadece çok samimi konuştuğunda bu cümleyi bana söylüyordu .
Onun bu sözlerine karşın biraz olsun içim rahatlamıştı .Omzunda huzur bulduğum doruk benim sakinleşmemi sağlamıştı
Elini yanağıma koymuş yüzümü okşuyor gözyaşlarımı siliyordu.Onun şefkatli elleri yüzümün hatlarını santim satim çiziyordu .
Yanağımdan süzülen yaşlarlarla parmağınıı dudağıma getirdi dudak çevremi parmağının ucuyla dudağımın her yerine yavaşça değdirdi .
Hızlanan kalp atışları göğsünün hızla yükselip inmesine sebep oluyordu.
Elini yine yanağımı avuçlar gibi avucuna alırken burnunu şaçlarımda gezdirip derin derin kokusunu içine çekti .Onu hareket sizce yüzümü ezberlemesine izin verdim meriçten gördüğüm nefret kadar şu an sevilmeye ihtiyacım vardı .
Her ne kadar sahte bir oyunun içinde olduğumuzu bilsemde doruk bana çok iyi geliyordu beni anlayan tek kişi oydu bu lanet dünyada .
Gözlerim kapalı onun bana nasıl dokunduğunu his ediyordum sadece .
Doruk elini yine yanağımdan çeneme doğru indirirken gözlerimi yavaşça
açtım ve ğözlerimi onun derin bakan gözleriyle buluşturdum .Özür dilerim dedi doruk .
Neden özür diliyorsun?
Çünkü artık gerçekten kendime hakim olamayacağım.
Artık kendimi tutamayacağım aslında senin bana yalvarmanı ümit ediyordum ama sanırım bu sözümü yuttum diyerek gülümsedi.
Tebessüm eden dudakları hafifçe aralandı gözleri dudaklarıma kayarken bu kaçınılmaz sonun nasıl biteceğinı ikimizde biliyorduk ama ne o bunu takıyordu nede artık ben .
Ne olacaksa olsun bu saatten sonra ve eğer gerçekten kaderimde doruk olacaksa sanırım kendimi şanslı saymalıydım çünkü doruk gerçek anlamda deli bir aşık olabiliyordu .
Yavaş yavaş dudaklarıma yaklaşan doruğun sıcak nefesiyle gözlerimi yavaşça kapattım o an gülümseyen dudaklarına son kez baktım.
Onun dolgun pembe ve sıcak dudakların hafifçe alt dudağımı dudaklarının arasına aldı .
Ve bilin bakalım ne oldu yok yok söylemiyeceğim😂😂😂
çünkü bir sonraki bölümün heyecanı kalmaz okuyan herkese iyi okumalar ve teşekkürler 😉😉