Dakikalarca izlediğim masum bir bebek gibi uyuyan meriçin kollarında güneş yavaş yavaş hafifçe perdeyi yalayan rüzgarın tatlı esintisiyle usul usul odayı aydınlatıyordu .Dün yaşananlar hiç olmamış gibi kollarımda uyuyan meriç benim ona son sözlerime kaşılık sadece küçük bir özre sığınmıştı.
Taş kalpli demiştim ya yerinde bir yakıştırma oldu .
Her ne kadar canımı yakmış olsada onu tüm kalbimle af etmesem bile.
Ona olan aşkım vazgeçmeme engel oluyordu ama herşey bir yere kadar.
Bana yaşattığı onca şeyden sonra onu kalbimden silmekle uğraşacak dilim.
Direk adına bir çizgi çekmek en doğrusu sanırım.
Herşeyin bir bedeli var derler ya .
Işte o bedel benim hayatımı paramparça etmiş olsada yinede bir sultan gibi kalbimin bâş köşesine koyduğum bu hükümdarı tahttan indirme zamanı gelmişti
Hayat adil dil istemediğinizi getirir ömürünüzün merkezine koyar isteğinizi yıldızlar kadar uzak tutar.
Onunla şu geçirdiğim bütün güzel anları gizli tutmamı istemişti hala araları düzelmemiş eceyle bir kez daha sevgili olmak istiyordu.
Oysa bundan önce o lokanta tuvaletinde ecenin herşeyi gördüğünü untmuş gibiydi .
Farzetki ben bunu kabul ettim eceyi aramızda bir şey olmadığına nasıl ikna edeceksin?
İşin o kısmını bana bırak demişti .
Meriçin aklında ne vardı bilmiyorum ama ben bunu asla kabul edecek dilim .
Söylediği şeye onay vermiş gibi kafa salladım .
Nede olsa intikam soğuk yenen bir yemekti bunu yanına bırakacak dilim benim koynuma girip bir başkasıyla aşk yaşayamaz her şeyin bir zamanı var elbet miriçinde gelecek .
Nasıl bir adalet bu ben onun hayatında bir sır olarak kalmalıymışım .
İnsanlara inandırmak istediği gerçeğe acaba kendi inanıyormuydu ?
Meriç nasıl bir melek gibi masum ama bir şeytan kadar acımasız olabiliyordu bilmiyorum .
Bana aşkını itraf etmiş olsada hayatında gizli bir sır olmamı istiyordu acaba benim varlığım neydi onun için.
O eceyle tekrar birleşip düşlediği hayellerin peşinden gitmek istiyordu .
Bir yandan beni sevdiğini ve kaybetmek istemediğini söyledi bir kalpte iki aşk olmaz o yine beni sevdiğini söyleyecek ama ecenin kollarında uyuyacak .
Bense burda onu hep bekliyor olacam .
İstediği buydu ama unuttuğu bir sey vardı içimdeki onu seven küçük çocuk büyüdü ve masalların sadece bir yalan olduğunun farkında .
Hiç bir seyden habersizce uyuyan meriçin yüzüne bir kez daha bakarak gözlerimi kapadım sesizce nefes alıp verişini dinledim keşke uyanıkkende bu kadar masum olsan meriç.
Yanı başıma sehpaya koymuş olduğum telefonun mesaj sesiyle yavaşça gözlerimi araladım ama bakmak istemiyordum .
Aradan on saniye geçmeden yine mesaj gelmişti sabahın bu erken saatinde kim bana mesaj atarki ?
Aklımdan ilķte emre gelmişti ama emre bu saatte öküz gibi uyur o olamazdı dorukmuydu acaba ?
Oda olamaz doruk ben ona mesaj atmadan konuşmazdı benim sinirli olduğumu bildiği zaman sakinleşmemi beklerdi o olmaz .
Üçüncüdur mesaj gelmişti artık iyice merak etmiştim meriç son mesaj sesiyle gözlerini açtı .
Ezhar sen hiç uyumadınmı saat kaç oldu diyerek duvarda asılı saate baktı saat durmuştu.
Sanırım pili bitti telefondan saate bakarmısın diye sordu.
Galiba mesajın da var eğer yanlış duymadıysam diye konuştu .
Evet .
Yavaşca doğrulup sırtımı yastığa dayadım meriçte doğrulup benim kollarımın arasına sokulup başını göğsüme dayadı ve elime aldığım telefonun ekrenını açmamı bekledi.
Telefonun ekranı açıldığında üç yeni mesaj diye yazıyordu içimde garip bir his vardı bu saatte kimdi bana mesaj atar ?
Meriç açsana mesajı belkide sahte aşkın atmıştır bekletme diye burun kıvırdı.
Meriç saçmalama doruk bu saate mesaj atmaz .
Bide belli saatinizmi vardı?
Offf meriç beni deli etme yok tabiki sadece sabahın köründe mesaj atmaz diyorum .
Merakla mesajı açtım mesajda.
Bilinmeyen numara:
Günaydın tatlı çocuk.Bilinmeyen numara :
Seni bu saate rahatsız etmek istemedim aslında seni aramak ve sesini duymak istiyordum ama uyandıkmak istemedim .Bilinmeyen numara:
Şey aslında tek sebep bu dildi dünden beri seni aklımdan çıkaramadım ve seni tekrar görmem mümkünmü diye soracaktım lütfen mesajı görünce bana bir cevap ver.
Merhaba arkadaşlar bu bölümü daha uzun
Yazmak isterdim ama malesef hasta oldum can sıkıntısından bari boş durmayım diyerek yazdım iyi okimalar 😘😘😘