Ailemin yanımda olduğunu her zaman hissetmişimdir. Benim için hem zihinsel hem de fiziksel açıdan zor geçen bir buçuk senenin ardından uzun bir tatil beni yenileyebilirdi. Canım ailemin şahane tatil planları eminim ki beni yeniden canlandırmak içindi. Ama annemin, ablamın ve ikizimin, hatta babamın dahi kestiremediği bir durum vardı ki; bana can suyumu yapacağımız tatil değil, hayatıma tesadüfleriyle giren kişi verecekti. Alaçatı'daki butik bir otelde başlayan her şey Ankara Dişçiliğin amfisinde devam etti ve ben cesaretime hayatımın sonuna kadar teşekkür ettim.
KARAKTERLER
VERA ÜLGER
Yaş: 22
Bölüm: Diş Hekimliği
Vera'ya dair;
Vera, eğlenceli bir karakter aslında. Enerjisi yüksek ve aynı zamanda duygusal biri. Neşeli tavırlarına karşın bir o kadar da olgun bir genç kadın. Cesareti uçarı bir hava katsa da ayağı yere sağlam basan bir tip. Hırslara kendini teslim etmeyen bir yapısı var. Rahat görüntüsünün altında yatan kaygıları onu zayıf bir insan yapıyor. Bu yüzden neşeli olmak onun için kalkan görevi görüyor. Yavaş ve sakin bir yaşam onun istediği fakat arkadaş çevresi ve bazı şeylere karşı olan duyarlılığı hayatından hareketi ve aksiyonu eksik etmiyor.
ARSLAN MERT KILIÇ
Yaş:22
Bölüm:Diş Hekimliği
Mert'e dair;
Mert, sosyal ve hareketli bir hayata sahip. Ama yapısıyla bu durum örtüşmediği için ilk tanıştığı insanlara karşı biraz soğuk tavırlar sergileyebiliyor. Onu, insanların ilk başta yanlış tanımaları çok normal. Çünkü egosu yüksek bir karaktere sahip. Fiziksel özelliklerinin farkında ve bunu kullanmasını çok iyi biliyor. Ne kadınlara düşman ne de ölümüne çapkın biri. Başarılı olmak onun için her şeyden önce geliyor. Ama bunu gözler önünde olmadan yapma taraftarı. Çünkü egosunu bu şekilde beslemiyor. Onun ego kaynağı ailesine kendini kanıtlaması ile bağlantılı sadece.
Önemli bir noktaya değinmem de fayda olduğunu düşünüyorum. Bu hikaye bir yakınımın başından geçen olaylardan derlenip oluşturuldu. Basit bir yaz aşkı gözüyle bakmazsınız diye umuyorum. Sezen AKSU şarkısı kullanmam bile bu olayla bağlantılı. Birçok sahne ve duygu gerçeği yansıtacak. Yaşanmış versiyonunda bir kavuşma olmadı ne yazık ki. Yarım kalan bir hikayeyi tamamlamak da bana düştü. Hep beraber bu güzel anıyı yaşatalım. Severek okumanız dileğiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİHABER
Teen FictionAilesiyle çıktığı basit bir tatilin Vera için hayatının dönüm noktası olacağını kim bilebilirdi ki? Küçük bir kalp çarpıntısı ve beraberinde gelen tesadüfler... Yarım bıraktığı hikayeyi kendi şehrinde tamamlayan Vera, şansa inanmanın büyüsünü yaşaya...