Ne Yazık ki Veda Ediyorum😔

73 2 3
                                    

Herkese merhaba. Bir açıklama yazısı paylaşmıştım fakat beni takip etmeyen okuyucularıma da ulaşmak adına yeniden yazmak istedim.
 
  Geçen hafta yaşadığım teknik bir arıza sebebiyle bilgisayar üzerinden wattpad hikaye platformunda yıllardır kullandığım hesabıma erişim sorunu yaşamaya başladım. Telefonumdan erişimim mümkünken bilgisayardan başka bir hesaba giriş yapıyorum. Hiç kullanılmamış ve açılmamış bir hesap, şifre sıfırlama işlemi ile karşıma çıktı ve eski hesabıma ne yani aldığım şifre ile ne de eskisi ile giremiyorum. Neyse ki fakirliğim kırk yılda bir işe yaradı da telefonuma güncelleme gelmediği için  hesaptan çıkış yapmış olmadım. Hatta bu sabah denediğimde çıkış yapamadım. 😂

  Saçmalıkları paratoner gibi çektiğim doğru olsa da "yeter" dediğim noktadayım artık. O kadar uzun zamandır şu uygulama yüzünden sorun yaşadım ki artık sıkıldım. Ama az da olsa okuyup takip eden can okuyucularım için derin bir nefes aldım ve gaza bastım.

  Bu sebeple dört farklı yöntem deneyerek yaşadığım sorunla ilgili yardım dilendim. Sundukları seçenekler bu uygulamanın ne yazık ki anlatılan sorunu ciddi bir şekilde incelemediğini gösterdi bana. Derdimin dışında her şeyi söylediler. Sonuç olarak sıfıra sıfır elde var sıfır bir vaziyete düştüm. Pes etmek lügatima aykırı olsa da hayatıma bakmak ve stresin iyi gelmediği hastalıklarımı tetiklememek adına bu platformda yazmama kararı almak zorunda kaldım.

  Yüksek lisansa  ara verdim ve çalışmaya başlıyorum. Bir de evlilik sürecine gireceğim. Bunları göz önünde bulundurup bana hak vereceğinizi umuyorum.

  Tam her şey oturuyor derken bu kararı almak gerçekten zor. Çünkü odaklanmak ve iyi hissetmek adına yaptığım bu terapi artık yok.

  Telefonumdan yazmak benim için  mümkün değil. Şu kısacık şeyi bile yazarken o kadar zorlandım ki anlatamam. Belki de güzel bir şeyin başlaması için diğerinin bitmesi gerekiyordur. Allah'ın bana umutla dolu bir kapı açacağına eminim.

  Rehber kitabımı format değişikliğine sokup, cep kitap olarak bastıracağım. Bihaberi medya sektörüne adım atmak için kullanacağım. Teklif ise bir senelik emeğin ardından maddi imkanım da el verirse kitapçılarda olacak.

  Şimdilik www.yazokur.com da yazmaya devam edeceğim. Kalemimi okumak isteyen dostlar oraya davetlidir. Şu an için eski bölümleri düzenleyip atma aşamasındayım. Canınız nasıl isterse öyle yapın. Alınmaca yok.

  Son olarak bir süre daha kitaplarımı burada tutacağım fakat sonra sileceğim. Bilginiz olsun. Her bir güzel kelimenize minnettarım. Iyi ki varsınız. Sizi seviyorum.

  Hoşça Güle🙋🏼‍♀️

 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİHABERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin