Hikaye için seçilen karakterleri kiminiz sevecek kiminiz sevmeyecek. Kendi aklındaki karakterleri düşünerek okuyacak arkadaşlar için bir fikrim var. İlk bölümü yayımlamadan önce bütün karakterlerin fotoğraflarını ve onlara dair mini bilgileri sunacağım size. Bu sayede sık sık karakterlere dair hikayenin ortasında görsel eklememiş olacağım. Tabi bu görsellere herhangi bir nesne ve kıyafette dahil. Sizler hayal edin onları. Sizin ilginize ve yorumlarınıza bağlı olarak belki bölümlerin başlangıcında karakterlerden birini ekleyebilirim. Görseller en başta olacakları için siz kendi istediğiniz karakteri düşünerek devam edebilirsiniz. Her adı yeni geçen veya olaylara dahil olan karakterler en başa eklenecek. Dediğim gibi kendilerini sonra görmeyeceksiniz. İşte bu yüzden iki tanıtım mevcut. İlk bölüm taslak halinde hazır. En kısa zamanda yayımlanacak. Sevgiler:)
Şimdi ilk yardımcı karakterimiz ile başlayalım.
Piraye ÜLGER
Vera'nın bu hayatta en çok sevip saygı duyduğu insanlardan biri, ablası. Piraye, yirmi altı yaşında ve başarılı bir iç mimar. Vera ile zıt karakterler fakat mükemmel bir abla kardeş ilişkileri var. Vera ne kadar sakin ise Piraye bir o kadar sinirli ve gergin. Kontrolcü yapısı aralarında dört yaş gibi az bir yaş farkı olmasına rağmen her şeyi yönlendirmesini sağlıyor. Kardeşinin kırılgan yapısını bu şekilde hasarlardan koruyor. Sadece kız kardeşini değil, erkek kardeşini de aynı şekilde koruyor. Birazdan Nazım Ülger'den bahsedeceğim. Piraye'ye dönecek olursak, en yakın arkadaşı ile iki yıldır beraberler. Aras onun için sadece bir sevgili değil, aynı zamanda mükemmel bir dost. Piraye ve Aras, Vera'nın hayatında önemli bir konuma sahipler. Onları nerdeyse her bölümde göreceksiniz. Çok iyi birer yetişkin olarak çevrelerindeki gençlere yol gösterecekler. Aras'tan bahsetmişken onu da tanıtalım.
Aras AYDEMİR
Vera'nın bir tanecik abisi karşınızda. Araları çok iyi ve bazen Piraye bu durumu kıskanıyor. Ama baldız baldan tatlıdır. Özellikle Vera gibi olgun ve neşeli bir baldızınız varsa. Neyse Aras'ı tanıyalım. Kendisi yirmi yedi yaşına bolca başarı sığdırmış bir fotoğrafçı. Şu sıralar öğretim üyeliği için kadro bekliyor. Çok eğlenceli bir kişiliği var. Hep güler yüzlü ve çevresindeki kimsenin üzülmesine müsaade etmiyor. Kardeşi olmadığı için Vera ve Nazım onun gözünde çok farklı konumdalar. Aras bu hikayeye bolca çıkış kapısı ve yeni kapılar ekleyecek bir karakter. Onu seveceksiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİHABER
Teen FictionAilesiyle çıktığı basit bir tatilin Vera için hayatının dönüm noktası olacağını kim bilebilirdi ki? Küçük bir kalp çarpıntısı ve beraberinde gelen tesadüfler... Yarım bıraktığı hikayeyi kendi şehrinde tamamlayan Vera, şansa inanmanın büyüsünü yaşaya...