Ne kadar hızlı bir girişti öyle degilmi?
Durun size hikayenin en basindan en sonuna kadar anlatayim.
26.09.2016
Okulumda ilk günümdü. Fazlasıyla heyecanlıydım. Kim heyecanlanmaz ki?Minik, küçücük, bacaklarimi tamamıyla ortaya cikaran etegimi giydim, altina fileli corabimi, beyaz yuksek taban ayakkabilarimi da giydigimda boy aynasinda kendime baktim. Guzel gozukuyordum. Kahküllerimi yüzüme dağıttıktan sonra dışarı cıktım.
Servisten indigimde okula baktım.
Muhteşemdi. Gerçi özel okuldan cirkin olmasini bekleyen yoktur herhalde.
Bahçeye baktigimda merdiven altında yiyişen bir cift gördüm. 'Okul sizcede bunun icin uygun bir yer mi?' Diye gecirdim icimden.
Ben o tarafa bakarken, siyah bir minibus yanasti bahceye. Ben de o minibüste olmak isterdim. Ama ben servis ile gidip gelmek icin vardim. Herkes kendi özel arabasiyla geliyordu. Ben ise eski bir minibüs ile.
Siyah Minibüsten üç kişi indi. Birisinin saçları mavi, digeri pembe, digeri ise gri sacliydi. Benimde sacalrim pembeydi ama yasak oldugunu soylemislerdi bana. Yasak sadece bana mı yasaktı?
Pembe sacli haric digerlerinin yanina kizlar yanasti. Okulun en guzel kizlari ile en yakisikli erkekleri birlesince ortaya gayet iyi bir goruntu cikti. Sanirim onlar okulun en populer cocuklariydi...
²²•⁰⁸•²⁰¹⁹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i miss you / pjm
Hayran Kurgu💀Okulun en zorba erkegine aşık olmak nasıldır bilir misiniz? 💀Ben bu duygunun nasıl olduğunu artık biliyordum. Senin sayende Park Jimin..