Kafam gercekten hic bir sey almiyordu. Tam 2 gün 3 saat gecmisti Jiminle yakınlaşmamızın üstünden. Başkasına aşıgım demesinden sonra ondan uzaklaşan taraf ben olmustum. Zaten Jimin'in sevdigi kız ona nasil olsa yanit verir ve sevgili olurlar diye dusunerek. Ama Jimin okulun en populer kizina ve kendisinden 2 yas buyuk bir kiza âşıktı.
Kızı araştırmıştım. Jimin ile gecmisleri yoktu, ve Jimini farketmiyordu bile. Herkesin altına girmisti. Para karşılığında...
Şuanda kantine iniyordum. Cikolatali sut alip yine cam kenarina oturacaktim, ve gerceklesemeyecegini bildigim turden hayaller kuracaktım.
Kantine girdigim anda beni bekleyen uzun bir sıra gördüm. Suratim düştü. Bu sıra bitermiydi? Sıraya gectim ve beklemeye başladım. Onumde kokusunu cok iyi bildigim O vardı.
Beni farketmemisti, belliydi. Sonra arkamdaki biri bana bir anda çarptı ve Jimin'in ustune çıktım neredeyse. Arkasını büyük bir ofkeyle dondugunde cok sinirli olduğu belliydi. Benimle goz goze geldiginde buyuk bir ofkeyle bağırdı.
"Hey, Ji Woo kaç defa söylemeliyim anlamıyorum. Bunun icin uğraşma, seni bir daha altıma almayacağım"
Kantindeki herkes bize bakiyordu. Dha dogrusu bana. Gozlerim doldugunda anlamıştım, Park Jimin benim icin gercekten bitmisti.
Arkama bakmadan sınıfıma gittim, ve onun suratını bir daha gormemek icin dua ettim.
⁰³•¹¹•²⁰¹⁹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i miss you / pjm
Fanfiction💀Okulun en zorba erkegine aşık olmak nasıldır bilir misiniz? 💀Ben bu duygunun nasıl olduğunu artık biliyordum. Senin sayende Park Jimin..