•9•

1.4K 67 24
                                    

Arkadaslar aşırı utanıyorum.

Şuan ağzım açık bir sekilde hareketlerini izliyordum. Elimden bir sey gelmiyordu, sanirim bende bunu istiyordum.

Soluk soluga kalmistik ikimizde, o buna aldirmadan beni yavasca soyuyordu, ikimizde istiyorduk bedenlerimizin birlesmesini. O zevk için istiyordu, bunu biliyordum, ben ise, sanırım onu vucudumda hissetmek istiyordum.
En kotusude bunu zevk için mi, ona asik oldugim icin mi istedigimi bilmiyordum..
O beni soyma isini bitirdikten sonra, sıranın bana geldigini anladım.

Gomlek dugmelerini yavas yavas acti ve ustunden cikardim. Mukemmel bir manzaraya bakiyordum suan. Karın kasları. Ellerimi tam ustune goturecekken bilegimi kavradi minik parmaklariyla.

"Once beni memnun etmen gerekiyor" dedi. Ellerimi bileginden kurtardım ve kemerine goturdum. Asiri utaniyordum. Karsisinda sadece ic camasirlarimla duruyordum ve bir erkegi soyuyordum ilk defa.

İşımi bitirdikten sonra baksırıyla durdugu icin utanmistim. Nedense o hic utanmiyordu ve mimik dahi oynatmiyordu yuzunde.

Bakire degildim, ortaokulda tecavüz edilmistim, okulun en zorba erkegine. Suanda da degisen bir durum yoktu ama, ben bu durumdan nedense gayet memnundum.

O israrla beni suzmeye devam ederken daha fazla dayanamadim ve sismis dudaklarina dudaklarimi bastırdım. Bu his, gercekten cok farkliydi, en cok beni mutlu eden taraf ise, duaklariyla bana karsilik vermesiydi.

Dudaklarımızı birbirimizden ayırdigimizda kisa bi an bakistik ve soluk soluga kaldigimizi farkettim. Kaç saniye opusmustuk?

Artik daha fazla dayanamazdim, onun da dayanamayacagini biliyordum. Yuzu gittikce terliyordu, ve ikimizde ıslanmaya başlamıştık.

Beni duvarla arasına aldi ve kulagima dogru yaklaştı. "Hazır mısın?" dedi nefes nefese. Hazırdım. "Hazırım" dedim ve gülümsedim.

Başlıyorduk...

⁰⁴•¹⁰•²⁰¹⁹

i miss you / pjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin