Ve o fotoğraflar silinmiş, okulda artık el ele gezen Jimin ve Mi Cha yoktu. O günün ardından ne mi olmuştu?
1 hafta önce
"Amcam şuan yoğun bakımda"
Kalabalıktan bir anda uğultu yükselmeye başladı. Aradan seçebildigim kelimeler 'sürtük' 'bunu nasıl yapar' ' hapse girmesi gerekmiyor mu' 'nasıl kıyar' gibi kelimelerdi. Gerçekten hapse girmesi gerekmiyor muydu?
"Hapse giremiyor, çünkü adam tutmuş, suçunu ispatlayamıyoruz"
Dedi sesini yükselterek Jungkook.
"Yeter artık Jimin, okulda itibarım düştü senin yüzünden"
Bunları derken aynı zamanda işaret parmağını tehdit edercesine sallayarak Jimin'in üzerine yürüyordu.Beter ol şerefsiz pislik.
"Ettiğini buluyorsun işte, bu az bile"
Dedi fazlasıyla sinirli olan Jungkook. Ee sonuç olarak babası yoğun bakımdaydı.
"Bitti artık Mi Cha, senden nefret ediyorum"
Işte o zaman Mi Cha'nın yıkılışını görmüştüm. Onlar gerçekten ayrılmışlardı.
Günümüz
Okulda eskisi kadar Mi Cha'yı görmüyordum sanırım sınıfında ağlıyordur. Ama Jimin mutluydu. Hatta eskisi kadar zorbalık yapmıyordu. Ve bir haftadır hiç bir kızla yatmamıştı, değil yatmak, ele ele bile tutuşmamıştı. Sanırım kızlara olan güveni yerle bir olmuştu.
Eun ile geçen gün izlediğimiz bir film hakkında konuşuyorduk. Labirent. Gerçekten hayatımda izlediğim en güzel filmlerdendi.
Ama tam o anda bir şey oldu, Taehyung içeri hızlı adımlarla girip bana doğru gelmeye başladı. Ben ayağa kalktığım sırada beni bacaklarımdan tutup omuzlarına aldı. Yani göbeğim onun omuzlarında, kafam onun sırtında, bacaklarım ise onun göğsüne geliyordu.
Koridorda giderken kızların şaşkın bakışlarını üzerimizde hissediyordum. Bir kaç tanesi 'Yatıcaklar herhalde' deyince Taehyung hafifçe kıkırdadı ve
"Ben kimseyle yatmam"
Diye bağırdı. Sonra aşşağıya inmeye başladık. Ve nereye geldigimizi anlamıştım. Kazan Dairesi.
*Hatırlatma*
Beni bileğimden tutup nereye götürdüğüü merak ediyordum. En sonunda aşşağıya indik ve Kazan Dairesi yazan yere girdik Jimin ile.Ne yani, yine mi?
⁰⁶•⁰²•²⁰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i miss you / pjm
Fanfic💀Okulun en zorba erkegine aşık olmak nasıldır bilir misiniz? 💀Ben bu duygunun nasıl olduğunu artık biliyordum. Senin sayende Park Jimin..