Sırama oturdum ve oğretmeni beklemeye başladım. Yeni okulum oldugu icin hic arkadasim yoktu.
Sıramda tek başima oturmuş etrafa acizce bakınırken yanıma bir cift sevgili gelmişti. Kısa bir tanisma faslından sonra arkadas olmustum ikisiylede. (Kızın adı Eun, erkeginki Kai)
.
Eun ile ders notlarını yazıyorduk. Kai ise bahceye sigara icmeye çıkmıştı.Karnım guruldadiginda ne kadar aciktigini fark ettim. Eun'a baktigimda onun da karninin guruldadigini duydum. Beni elimden tutup kantine dogru suruklemeye baslamisti.
"2 tost, 2 kola" siparislerimizi verdigimizde yerimize oturduk ve gelmesini bekledik.
.
"Şu kapıdan girenleri goruyorsun degil mi?" Diye sormasiyla kafami o tarafa cevirdim. Sabah gordugum 3 erkek ve yanlarindaki sevgilileri. Ben onlara bakarken Eun tekrar soze girdi."Sakin onlara bulaşma, hele ki pembe sacli olana." Neden pembe sacli olandi da digerleri degildi. Ve neden sadece pembe saclinin sevgilisi yoktu. Ilk gunden hepsini ogrenmek istiyordum.
"Pembe saclinin ne ayricaligi var?" Gayet mantikli bir soruydu bence.
"Eger pembe sacliya bulasirsan sana ne olacagini soyleyeyim" dedi ve derin bir nefes alarak ona bakti. Ben de istemsizce o'na baktim. Ben ona baktigimda onun da bana baktigini fark ettim, bakislarimi cekecegim sirada goz kirpti.
"Kafani cevir!" Uyariyla konusmutu. Sanirim pembe olan tehlikeliydi.
"Bana pembeye bulasirsam ne olacagini soyleyecektin."dedim sorarcasina.
"Eger ona bulasirsan 10 dakika icinde kendini onun altinda inlerken bulursun" bu cok acizceydi. Neden ona bulsana kizlari altina aliyordu?
"Neden ona bulasan kizlari altina aliyor?" Dedim Eun'a. Gozlerini devirdi ve lafa girdi tekrar.
"Kızlari degil, ona bulasan herkesi altina aliyor. Yani kiz erkek fark etmiyor." Dedigi anda şoka girdim. Kişiligi bozuktu herhalde. Neden sevgilisi olmadigini simdi anlamistim.
"A-adı ne peki bu pembe cocugun" adini bilmeliydim. Lazimdi. Gerekliydi.
"Park Jimin!"
²²•⁰⁸•²⁰¹⁹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i miss you / pjm
Fanfiction💀Okulun en zorba erkegine aşık olmak nasıldır bilir misiniz? 💀Ben bu duygunun nasıl olduğunu artık biliyordum. Senin sayende Park Jimin..