Biyoloji...
En çok korktuğum, ve bugun sınavı olan ders...
Bizim okulumuzda şu sekilde bir sistem vardı. 10. sınıflar 9. sınıflar ile, 11. sınıflar 12. sınıflar ile birlikte oturuyorlardi sinavin oldugu derslerde. Kopya cektirmemek amacıyla..
Bu ders sınav vardı. Benim ise en cok korktuğum sey ise Jimin ile beraber oturmaktı. 100'de bir bi sans bile olsa bir sans vardi. Ama bu son yaptigi seyden sonra degil onunla oturmak, yuzunu dahi gormek istemiyordum. Beni kucuk düşürmüştü. Şerefsiz.
~
Sınavımızın oldugu sınıfta kendi sırama oturmus sira arkadasimi bekliyordum.
Şansıma ki, ezeli düşmanım Mi Cha da bu sınıftaydı.(Jimin'in sevdigi kız) Bir anlığına göz göze geldigimizde orta parmak cekmisti bana. Gercekten cok itici ve tipsiz bir kizdi. JIMIN NASIL BOYLE BIR KIZA ASIK OLABILIYOR, AKLIM ALMIYOR.
Sınıfa cogu kisi girmeye basladiginda kapiya kaydi gozlerim. Hayır. Olmasın ne olur! Jimin iceri girdiginde goz goze gelsmistik ve pic smile gulusu yayılmıştı yuzune. Beni kucuk düşürdüğü icin mutluydu.
Hoca oturma planını okudugunda ayakta sadece Jimin kalmıştı. Sadece benim yanım ve Mi Cha'nın yani boştu. Tabii ki de onun yanina oturacakti. O yuzden sinav kağıdını alıp çözmeye başladım.
Tahmin ettigim gibi onun yanina oturmustu. Hani kucuk bir cocuga bayram sekeri verirsiniz de mutlu olur ya, Jiminde o mutlulugu gordum. Sanırım biz umutsuz vakaydık.
Jimin ve ben gercekten umutsuz vakaydık..
''
⁰⁵•¹¹•²⁰¹⁹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i miss you / pjm
Fanfiction💀Okulun en zorba erkegine aşık olmak nasıldır bilir misiniz? 💀Ben bu duygunun nasıl olduğunu artık biliyordum. Senin sayende Park Jimin..