•8•

1.5K 76 28
                                    

"Işte böyle" dedim ic cekerek. Karşımda beni şaşkınlıkla dinleyen bir Eun vardı.

"Kızım varya sen harbi salaksın, bu sorduklarının cevabını bile bile sordun ya bu onun daha cok hosuna gitmistir." dediginde icimi buyuk bir korku kaplamisti.

Ben hic bu sekilde dusunmemistim. Dusunememistim, anin buyusune kapilip, parmaklarimi kalbimin yonetmesini istemistim. O son yazdigi seyden sonra goruldu atmaktan baska bir sey yapamamistim.

"Sakın arkana bakma, sakın!" dediginde icimi buyuk bir heyecan kaplamisti. Ne oluyordu?

"Ne old.." lafımı tamamlamama izin vermemisti bilegimdeki eller. Evet oydu. Beni pesinden surukluyordu, ve butun kizlar bana aciyarak bakiyordu. Ve ben o bakislarin ne anlama geldigini biliyordum.

Uzun bir koridordan gectigimizde bir kapının onumde durmustuk. Bilegimi biraktiginda ne kadar acimis oldugunu farkettim.

Kapıyı acmaya calisirken burasinin ne kadar tenha oldugunu farkettim. Onunde durdugumuz kapiya baktigimda bu odanin ne odasi oldugunu farkettim.
"Kazan Dairesi"
Basini bana dondurdu, ter icindeydi. Gercketen ben ona hayranlik icinde bakarken o daha fazla dayanamayip belimden tuttu ve beni kendine bastirdi. Sertti.. Basima neler gelecegini o zaman anladim...
.
Dogum gunumde 2.kez attim, yine degerimi bilin :DD
.
²²•⁰⁹•²⁰¹⁹

i miss you / pjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin