•4•

1.6K 89 35
                                    

                                           28.09.2016
Dün fazlasıyla yorgun hissediyordum kendimi. Ilk hafta oldugu icin de ders işlenmiyordu zaten. O yuzden yoklama da alinmayacakti.

Kendimi hazirlayip evden ciktim ve servise bindim.
.
Okula geldigimde merdivenlerden çıktım. Sınıfımız en ust kattaydi. Okulun en pouler erkelerinin sinifinin onunden gecektim. Mecburen.

Acikcasi onlardan, aslinda en cok Park Jimin'den korkmaya başlamıştım. Onunla sevişmekten degil, onun beni zorla becermesinden korkuyordum, ki öyle yapacakti. O yuzden onunla goz temasi bile kurmak istemiyordum.

Kapinin onunde Yoongi, Taehyung, ve Jimin vardi. Yanindaki kizlardan eser yoktu. Bu yuzden koridordan gelene gecene bakiyorlardi. Lanet olsun, bugun fileli corap giymistim. (!)

Hizlica geciyordum oradan. Ust kata ulasmak uzereyken, kolumda bir baski hissettim. Nolur o olmasin..

Arkama korkakça döndügümde sertce yutkundum. Korktuğum başıma gelmisti. Bu Park Jimin'di..

"Selam, seni ilk defa goruyorum, buralarda yeni misin bakalim?" Sakince sordugu soruyu saskinlikla dinlemistim. Sesi, gercekten huzur vericiydi..

"E-evet, yeni geldim" dedigimde kolunu belime doladi. Ve kendine cekti. Ani hareketinden dolayı irkilmistim.

"Cok hoşsun bebegim" dedi garip bir ses tonuyla.

"Lütfen, lütfen bırakır mısın?" Ağlamaklı bir ses tonuyla konuşmuştum. Korkuyordum..

"Şimdi belini bırakırım, ama pesini asla birakmam guzellik" dedi ve yanagimi sıktirdi.

Bu da ne demekti?

²⁹•⁰⁸•²⁰¹⁹

i miss you / pjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin