•6•

1.5K 80 2
                                    

                                                  29.09.2016
Dün Jimin'in söylediği şeyden sonra, asla yuzune bakmaya cesaretim yoktu. Bu yuzden disari falan cikmadim.

Bugunde aynanin karsisina gecmis, salak salak siritiyordum. Bu aptal siritisimi dunden beri silemiyordum. Olanlari Eun'a anlattiktan sonra, o soyle soylemisti.

"Buyuk ihtimalle suan Jimin sana yazacak, pesinden kosacak, sonra seni bir yerde becerip seni birakacak. Istedigi sadece seni becermek" ama bana yazmamisti. Sanirim, o oylesine sordugu bir soruydu.
.
"Hadi yemek almaya" diye bagirip, Eun ve Kai'nin elinden tutup yemekhaneye dogru suruklemeye basladim.

Yemegin bogazimda kalmasini saglayacak kisi gelmisti iste. Park Jimin.

Kalbim anlamadigim bir sekilde hizli atiyordu. Elimi kalbime goturdugum sirada onun da gozleri beni buldu. Tekrar bana goz kirpti ve cebinden telefonunu cikarip ekranini acti.

Parmaklarini klavyede gezdirip ekrani benim gorebilecegim sekilde bana cevirdi. Ne yazdigini veya ne gisterdigini goremiyordum, ama neden bana gosterdigini biliyordum. Sanirim telefona bakmami soyluyordu.

Hizlica telefonumu cikarip instagrami kontrol ettim. Mesaj isteklerinde, o vardi. @parkjimin_

Ne yapmaliydim? Cevap vermelimiydim? Eger cevap verirsem benim pesimi birakmayacakti ve beni kendine asik edecekti. En cok da bundan korkuyordum. Beni kendine asik etme Jimin.

⁰⁶•⁰⁹•²⁰¹⁹

i miss you / pjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin