PUK PUK!!!
Informacyja! Ogłoszenia parafialne!!!!!
Niedługo bede musiała chwilowo przerwać z survami w tym..... Czymś i zaczne z Hunterami.
Oczywiście survy wrócą jak skonczy mi sie zasob Hunterów w moim składziku... Za nim do tego dojdzie bedą jeszcze:
Tancerka, Emblamer i Mindi...
Po dordze wpadło 500 wyświetleń i 100 pare gwiazdek co mnie zaszokowało ><
To takie gówno i moje wylewanie flustracji na grę, a ru tyle wyświetleń...W ramach takiej małej interakcji powiem że jeśli ktos ma chęci to zawsze mozna mnie zaprosić i pograć tylko mi napiszcie zw chce zagrać, bo zwykle jestem w jakimś teamie i tak troche moze być przyps....
Tu podawałam swoje dane pewnej osóbce
Jakby ktos mial klopoty to na profilu mam takie średnie win rate.... Co wynika głównie z tego, ze od bardzo dlugiego czasu nie gram rankedów... Bo sa do niczego nie potrzebne :D. Ale ładnie e mi zaśmiecają statystyki xD
Tłumaczenie mojego punktu widzenia w tym czymś co pisze jest bardziej z oka tego co widzę na wlasnym przypadku. Wybitnym graczem ro mnie nazwać nie można, chociaz persony mam dobre i dobrze sie bawię przy grze. Z resztą mało kto jest postacia tier SS... HEH....
Jeśli ktoś ma życzenie to moge pisać do ktoregopodgatunku danego surva się zaliczam.I patrze na to bardziej z punktu widzenia Huntera, bo nie ukrywam tym mi sie gra najlepiej. Ale to bardziej do samodzielnego grania.
Identity trakruje bardziej do grania w zespołach... Czy zapoznaniu kolegow do grania bo potem jest śmiesznie sobie powypominac czy się razem cieszyć na czacie po meczu.
I jak na razie gra nie nastawia na to żeby wysysać z gracza hajs. Nie da sie ukryć, że calkiem sporo daja w eventach i logic pathie...
W ramach kolejnych interakcji krótka mini ankieta, żeby poznać gusta
1. Mini Geisha czy mini Reaper
2. Surv czy Hunter
3. Ulubiona i znienawidzona postać (hunter i surv)
4. Ulubiona i znienawidzona mapa
5. Ulubiony skin
6. Ulubione akcesorie
7. Lubiany ship/paringMoje odpowiedzi:
1. Reaper
2. Hunter (survów jest za dużo i za dlugo sie czeka)
3. Ulubiona postać: wahałam sie Mindi, Gardnerka, Doktorzyca.... Wiec napisze, że Seer
Znienawidzona postać: ENCHANTRESS...
4.Ulubiona mapa Red Church albo white sand streat Asylum (nie umiem nazw ani angielskiego prosze nakrzyczeć w komentarzach)
Znienawidzona to zdecydowanie Every sleeping town. Ugh.. Nawet nie bede tej mapy komentować...
5. MoonLight Gentelman do Josepha ( ktory mam dzięki wspaniałemu eventowi -w-)
6.... Tu był kłopot czy mini hamer czy bicz do tancerki...w końcu staneło że meczyk do Emblamera...
7. To nie postać ale.... Mowi o tym wszystko....Narazie to chyba tyle.... Do następnego Comical
CZYTASZ
KOREKTA// Identity V - pogląd na postacie
HumorPodglądy w trakcie korekty i aktualizajci po zmianch i prawdopodobnie cos podododaje.