Emememem.... Dostałam nominacje....
Hura???
Dziękuję traCYK89....
1. Masz OC??
... Mam....Ile?... Dużo.... Dokładnie 7.
2. To tak.
-jest Conah... Ma 1.80m. Szare kłaki (kacapke). Chodzi na czarno. I jest nudny. I opentany...
-jest Feniks.... Ma 2.30m. Jest rudy( ma długą kitę/płomień) ... Jest pół ptakiem... Płonie... Jest radosny.... Jest demonem?
-jest Mira... Ma 1.57 m ...Jest ruda(kłaki po koło a) .. Chodzi w spódnicach.....
-jest Frygiel.... Ma 1.72m... Jest blondynkiem. Jest aniołkiem w Zielonej piżamie...
-jest Penelopa... Ma 1.68m. Brązowe klaczory (na chłopaka). I chodzi jak diva.
-jest Nina... Ma 1.66 m. Blondyna (kacapka z grzywką). Uwielbia różowy.
-Jes Dantaliona... Ma 2.10m. Ma czarne włosy (do łopatek). Ma czarne zacieki pod oczami... Jest demonem.
3 i 4.Mam zwierzątko, a nawet 5 na ten moment. Na stałe jest 3.
4 owczarki Niemieckie
-Bruno (3lata)
-Lila (2lata)
-BingoBingo i Tolek (2 tygodnie)1 kundel Kajtek.
Co wolę
1.kebab (nie moge jeść pizzy)
2.oba (słodki popcorn i słone cipsiory!)
3.normalne lekcje (jestem kintetykiem o te e-lekcje ledwo zdałam.... Ha stfu..)4.Spanie 2 godziny i bycie wypoczętym. (Robię to niemal codziennie)
Nie wiedziałam kogo nominować... Więc nominuje kogo znalazłam. Nie bądźcie źli....
Shadowhills
TiramisuKun12
TaktycznyPiegus
_yourmommyisgay_
1q11q1 (na bank nie zrobi)
heterofob
awesomeNatunia
I Szatana... Może mi kiedyś odpowie na wezwania.
CZYTASZ
KOREKTA// Identity V - pogląd na postacie
HumorPodglądy w trakcie korekty i aktualizajci po zmianch i prawdopodobnie cos podododaje.