Kiedy nie umiesz czytać i jesteś przekonana, że to prisioner .. ja pierdole bezmózg....
A tera uwaga, jakiś ziomek, którego nicku nie pamiętam, przepraszam, pytał o niego w tamtą sobote, a ja przeczytałam dopiero teraz. No i miałam pisać w środę, ale gryzło mnie sumienie ( nie to co się spersonifikowało obok, to w wątrobie) więc masz dzisiaj. Proszę.
Nie do końca wiem co to robi ... więc proszę mnie poprawić jak jestem w błędzie, sumienie też nie wie wiele.
Jedziemy!
Dekoduje ultra szybko, masz dwa ciperki na minute. Bramy też ma dwie. Wszystko bierze w duecie. Czyli barmanka powinna mu dawać dwupak strong dovlina.
Uwaga co wiemy!
Sumienie: Chyba cytuje:" Kiedy dekoduje połączone ciperki ma -10% dekodingu. Co ja o nim wiem? Dobra... Kiedy dotknie cypera , chyba połączonego wytwarza pole z radiacjami, które stunuje Hunetra. Kiedy dekoduje ładuje mu się więcej stunów w ręce i wali nimi jak enchantress. Tam masz taki tytyrytek, dokładnie tam gdzie masz kalibracje, i pokazuje przepływ prądu. Najwięcej może mieć 48%. Tak mi się wydaje.co ja jeszcze wiem ... Chyba nadaje się na kitera(?), ... możliwe(?). Zostałw coś wrobiony dlatego jest w cudzysłowiu. Jeden z jego perków nazywa się obsesja , co nie daje mi zupełnie nic... ale z tego co mi wiadomo z moich nie istniejących źródeł, kiedy zwali kalibracje coś się jebie o 30%. To chyba tyle."
Comical: Jest dekoderem
*chwila namysłu*
i chętnie zaprzyjaźniłabym się z jego skinem S.
Wygląda ciekawie. Naprawde ciekawie. Jest pobity, pasiasty, i kiciasty. Kita to coś co Comical lubi najabrdziej. U facetów z gier!
Pytanie dnia. Na razie wszyscy survowie done, więc czy piszemy hunterów tu czy osobno.
CZYTASZ
KOREKTA// Identity V - pogląd na postacie
HumorPodglądy w trakcie korekty i aktualizajci po zmianch i prawdopodobnie cos podododaje.