Painter

225 13 23
                                    

Ja nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się z kanato z 'Diabolic lovers'. I nic tego nie zmieni.

Co do samej postaci.. To trochę jak upośledzone dziecko Enchantress i Seera. Z wyglądem po listonoszu.

Instrukcja obsługi:
1. Znajdź huntera i ktuj.
2.Popatrz na twarz huntera.
3. Kituj i rysuj.
4. Stawiaj obraz gdy potrzebujesz i bierz się za drugi.

Instrukcja obsługi według większości graczy:
1. Schowaj się lub dekoduj gdzieś daleko od huntera.
2. Gdy twój współgracz zaliczy wywrotkę daj 'Dont move! I'm coming!' i idź pogapić się na huntera.
3. Czekaj aż inny ziomek przyjdzie ratować i maluj obraz.
4.1. Postaw obraz i wyrwij ratowanie ziomkowi.
4.2. Postaw obraz i dostań terror shocka, bo hunter będzie miał oczyszczenie.
5. Czynność powyżej powtórz z kolejnym ziomkiem, bo poprzedni wam umarnoł.

Ogólnie wiadoma sprawa, że sse w kiterów, ale wykorzystałam szczyt moich umiejętności i przegrałam te mecze. Dzięki temu wiem, że jak nie wiesz co meinować to lepiej weź perfumerkę. Na pewno będzie łatwiej.

O wiem mogę powiedzieć, że ma fajny beret, ale wkurwia mnie ta nogawka.... I naprawdę nie wiem o co chodzi z tym jego kołtunem z tyłu głowy.

A teraz ogłoszenia parafialne

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A teraz ogłoszenia parafialne... Bo jak już ktoś do tego gówna zagląda to jakoś to spożytkuje.

1. Jak ktoś coś potrzebuje z Idv albo z Genshina to piszcie do mnie na discord albo ig. (mam w opisie).
2. Jeśli trafi tu ktoś z nowych graczy to zamarzyło mi się zrobić gildie więc przestepnie można wejść dopóki sobie nie znajdziecie lepszej.
3. Reklamuje książeczki aka opowiadania.
Ja sobie pisze historie moich OC.

A taki pan (który nie chciał żeby go tu podrzucić, ale narzekał na brak wyświetleń), pisze ładne opowiadanko, tajemnice. Więc jak ktoś by chciał zajrzeć to linka zarzucam o tu ⬇️⬇️⬇️

https://my.w.tt/w9xY09e8wcb

KOREKTA// Identity V - pogląd na postacieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz