Ach ta pszczelarka!
Szczerze do tej pory nie wiem jak to działa. Zagrałam mecza i już wiedziałam, że całkiem nie dla mnie, ale sprawdziłam jak to działa..... Mniej więcej.....
Entomologist:
Biega, skacze, dekoduje ( daje dupy i gotuje, pamięta ktoś te rymowankę? Nie?...szkoda....)
Idąc dalej, ma sobie pszczoły. Pszczoły siedzą u niej w kieszeni i jak zamacha sobie siatką to wylatują i wirują jak tornado. Twoje ziomki mogą sobie w nie wejść i cieszyć się popychaniem. (Na kompie zaczynamy się ruszać tak jak stawiamy rój). Możemy sobie rojem popychać także huntera. Zwykle nie są zadowoleni, że ich coś kąsa w dupę i i rozganiają pszczoły dwoma uderzeniami.
Siebie oczywiście tez możemy przepchnąć. Tylko, że rój zużywa się po 1/4, czyli możesz albo postawić go 4 razy albo pojeździć sobie 2 razy. Czyli można tym w sumie na jednym użyciu jeździć i jeździć.... Użyteczne i upierdliwe jednocześnie!
Grać na taką co umie się przepychać to prawdziwe utrapienie. No myślałam, że się zajebę jak ostatni ona taką grałam.... takie osoby to powód dla , którego nie gram huntera >.< .
Wygląd ma całkiem normalny jak Wiktoriański pszczelarz.
A teraz punkt B całego rozdziału. Powód przez, który prawie 2 tygodnie nie grałam....
Tu ss zjadło, ale nad for being toxic było, że nas zreportuje.
Pamiętajcie, żeby takich ludzi reportować. Ja mam dość uganiania się z nimi. Już się tak z dwoma ganiałam i kłóciłam. Upominam i proszę o bycie kulturalnym w grach. Zarówno wygrane jak i przegrane powinniśmy traktować jako dobrą zabawę. Nie oszukujmy cheatami i nie wzywajmy się na wzajem tylko wyciągajmy lekcje z przegranych meczów i wykorzystujmy zdobytą wiedzę, żeby potem nie powtarzać błędów.
(żeby nie było ja rozumiem, że można się zdenerwować, ale ja na tego gościa trafiam bardzo często i za każdym razem wszystkich wyzywa. Czy jest na survie czy na hunterze.)
Dziękuje za uwagę!
CZYTASZ
KOREKTA// Identity V - pogląd na postacie
HumorPodglądy w trakcie korekty i aktualizajci po zmianch i prawdopodobnie cos podododaje.