Kret

375 26 47
                                    

Grejwkiper.

Kolejne Emu. 

Które już... liczmy ... Naib, Absurd... tyle. Myślałam, że jest ich więcej.... to dodajmy tu Seera..

Więc jest czwartym Emo!

Ryje w ziemi i co więcej. Ta postać to żart, tak jak Ann i Bonbon. Ma klaustrofobie, ale się zakopuje. Napierdala łopatą w betonie. Kopie się po schodach. Wybija dziury w podłodze i w betonie w mniej niż sekunde. No k-kurde no, bądźmy poważni.

Jest całkiem powolny i ma podejrzanie wysoki głos.... Huh dziwna sprawa.

Magia S skina umiem nim grać. Ihihihihi. Tak to ostatnio nie umiem niczym ... tylko EmblAmerem.

Ale jest spoko, ale jest żartem..

Dzięki łopatą możesz dostać dwa razy więcej udarzeń i przejeżdżać pod paletami i niskimi rzeczami. I uwaga niektóre skille na niego nie działają gdy ryje. Na przykład kotki z piwnicy Ann czy Wu Changusy. Natomiast Aparaciarz działa na niego aż za dobrze :-). '

Nadal korzystam  z persony na doktorzyce więc.... Chodzi, biega, skacze, czasem dekoduje.

Wygląda jak by się struł trupim jadem. Andrzej wszystko wyklepie tą łopata tylko nie siebie. sad fejs.

Monstrualne 9 Mb zdjęcie, ale inne nie współpracowały

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Monstrualne 9 Mb zdjęcie, ale inne nie współpracowały.

A właśnie! Sumienie podpowiada ogłoszenie parafialne. 

Szukamy ziomków do grania. Więc jeśli chcecie ze nami zagrać dodajcie mnie i napiszcie Elo i godzinę grania bede na pewno chyba że będę zajęta.

Moje ID 3242565

Zapraszają :

Ujowy grejwkiper i Upośledzona tancerka, która z niewiadomych przyczyn jest nieupośledzoną perfumerką, ale nią nie gra :)

Kiedyś był jeszcze Ser dekoder ale zaginął gdzieś po drodze.

Andrew się już 10 minut ładuje i nie chce się władować. Ja poczekam. Mam czas. A sumienei ma katar i sie smarka obok.

[*] internet .

RIP nos sumienia.

Coś mi się tu cmentarz zrobił.... hmmmm Ciekawe dlaczego.... 


KOREKTA// Identity V - pogląd na postacieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz