Przypomniała mi wczoraj o swoim istnieniu.
Ja nie wiem kto w tym neteasie wpadł na tak 'wspaniały' pomysł jak hunter że stunem, ale ktoś musiał być tym geniuszem.
Mamy Ann.
Mamy surva..
Mamy kota...
Wiec mamy Stun.
A jak dodamy do tego krzyż.... Nadal mamy Stun tylko obok krzyża.
Hunter rozpoczyna rozgrywkę z umiejętnością. Tylko na czym ona polega.... O to ja! Jestem! I powtórzę Ci to co już napewno słyszałeś i wiesz!
An idzie i posyła swojego tresowanego kota przed siebie. Jej czarny jak plecy Patrycji kot pędzi więc przed siebie na parę metrów, żeby na rozkaz swojej właścicielki wyjść z siebie i razem ze swoją kopią pobiedz na boki żeby dać swojej pani wizję i ewentualnie opętać stopy surva.
Dokładnie tak to działa. Kot po nadepnięciu w niego zostawia ci pod nogami smugę, która stunuje cię gdy hunter na nią stanie. Czyli jesteś bezbronny.
Ale, ale!!!
Żeby nie było ci za łatwo uciekać Ann może do ciebie doskoczyć na znaczną odległość (oczywiście nie tak, zamaszystą jak Jaszczurka, ale się żyrafa stara).A ponieważ to jeszcze za mało żeby zdenerwować człowieka druga umiejętność Harald stawia krzyż, który jest pewne wysmarowany kocimietką, bo opętane, demoniczne kocury do niego lgną jak przylepy.
Ach nienawidzę przy niej ściągać.....
Co do wyglądu. Kobieta żyrafa mi się podoba. Napewno wygląda ciekawie!
CZYTASZ
KOREKTA// Identity V - pogląd na postacie
HumorPodglądy w trakcie korekty i aktualizajci po zmianch i prawdopodobnie cos podododaje.