Postman

357 25 33
                                    

#Postman_zrobił_mi_dzień

Wiktor jakby mu tam nie było.

Przewidywany czas pisania: 2 godziny. :-) 

Se biega, se dekoduje, se chodzi. To nie jest tu najważniejsze.

Lecimy z tymi listami! Specjalne tłumaczone.

Number uno

Polecony:

+ 10% nie wiem czego (nie napisano mi na karteczce), ale masz to na 15 sekund.

Number zwai

Pożegnalny:

Jak skoczysz w ciagu 90% przez okno to masz 40% przyśpieszenia na 3 sekundy i Sayonara Hunter-kun.

Number san

Pokojowy:

Dekoding +20% na 30 sekund.. i weź to daj takiej mindi.

Number upat ka mga ( cybuański aka filipiński)

Odawgi:

Szybciej ściągasz z krzeseł i nakurwiasz obok zajętych krzesełek jak na weselu.

Number piat

Inspirujący:

.... Nie nie daje inspiracji za to daje szybsze skoki. PERMAMETNIE.

Number sei

Nadziei:

Wysyłasz ziomkom jak wybywasz. nie ważne w jaki sposób. Pokazuje klape i szybciej otwierasz brame.

 Ponieważ Wiki jest kochany i pełen empatii dostaje te same efekty co wysłał, z radości że list dotarł.

I Uwaga!

MAMY PSA. Dwa pety na jednego surva.

Co do piesa:

nosi listy ,ale nie zawsze je donosi boooo:

-Się męczy i zawraca jak musi daleko lecieć

-gdy hunter się nad nim znęca

-gdy adresat nie może się poruszyć....Nie bugowanie w ścianie się nie liczy.

Pies zazwyczaj chowa się w kącie gdzieś na mapie.... Możecie szukać ja raz znalazłam.

Ponieważ Wiktor nie dostaje lista, a chciałby lista ( niech go ktoś przytuli!) Ma nadzieje,że kiedyś go dostanie, ale to sprawia że jest zmęczony i dekoduje 8% wolniej.

Nie wiem jak to działa kiedy jest ich dwóch.

I ostatnie otwieranie nieswoich listów ma konsekwencje. Kara za to jest pożarcie twojej duszy. A z piekła pies ma dalej i wolniej roznosi listy o  50 % czyli mapa jest od piekła 77,5 sekundy drogi.

A wygląda słodko . Ale jest voodoo .... ma zszyte usta... chyba pies za niego mówi...

 chyba pies za niego mówi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kolejny taki wielki... no cóż...

Edit zespoznionym zapłonem ... Postman po buffach. Pies gryzie po kostkach albo raczej gwlaci nogę hunterowi przez co ten jest na kilka sekund spowolniony

KOREKTA// Identity V - pogląd na postacieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz