A legrosszabb az egészben, hogy nincs időd elgondolkodni azon, hogy vége van. Nem tudsz felkészülni rá.
Egyik pillanatban még vagy, aztán...
Semmi.
Vagyis... azt hiszed, hogy semmi.
•.•.•
Mintha egy feneketlen tó vizének felszínére buknék, úgy térek vissza a valóságba.
Először csak levegőért kapkodom, ég a tüdőm, és fáj a hasam ott, ahol a vízben élő halak ették a húsomat.
Aztán... csak lebegek.
Lehet, hogy pár perc, de lehet, hogy egy óra is eltelik, mire a szememet is kinyitom.
És persze fogalmam sincs, hol vagyok.
A szoba, amiben fekszem, nem is szoba, hanem egy óriási tér, egy hatalmas nappali és konyha és háló egyben - mintha egy raktárépület legfelső szintje lenne kialakítva lakásnak.
Méghozzá... elég impozánsan. Rusztikus és letisztult egyben. Jó ízlése lehetett a tervezőnek.
A hatalmas térben, amelyet annál is nagyobb ablakok tesznek fényessé, tőlem jobbra egy beugró helyezkedik el, plafonról lelógó lámpával, páraelszívóval; szóval a a házigazda a hely vendégei előtt tudja megcsillogtatni a főzőtudását.
Pont, mint otthon.
Otthon - a gondolatra mintha konnektorba nyúlnék, úgy csap meg a felismerés.
Meghaltam - nem?
Ilyen a menny? Egy impozáns lakás?
Vagy... ez a pokol?
Nem... a pokol nem lehet. Hiszen erőszakkal haltam meg... az ilyenek mindig a mennybe kerülnek... vagy nem?
Megpróbálok felülni, de zsibbadt minden tagom, és az erőfeszítéstől megfájdul az oldalam.
Az oldalam!
Mikor a takaró alatt próbálom kitapogatni a fájó részt, akkor jövök csak rá, hogy valakinek az ágyában fekszem.
Ekkor nyílik valahol egy ajtó, és én megdermedek.
Még csak azt sem tudom, kinek az ágyában fekszem!
Az ajtóban pedig...
- Sokáig tartott - szólal meg ő, pontosan nem is tudom, mire célozva.
Mély lélegzetet veszek.
Semmi gáz. Meghaltál. Már nem tehet veled semmit.
- Talán nem kellett volna megölnöd - krákogom, mint egy hetvenes láncdohányos.
Ő közelebb jön, és lehajítja a kabátját egy IKEA-s székre.
A fogvatartóm.
A gyilkosom.
Meglep, mennyire nem zaklat fel a gondolat.
KAMU SEDANG MEMBACA
down in the other side
RomansaAlpha McAllistert (Bridget Satterlee), az elkényeztetett 18 éves lányt elrabolják és megcsonkítják, ám a halál még egy darabig elkerüli őt. Hamarosan rájön, hogy annál nagyobb veszélybe sodorhatja magát, ha elkezdi megkedvelni a fogvatartóját, akirő...