A vacsora extrán elegáns. Körasztalos ültetés és tányérszerviz van, amit imádok. Rengeteg személyzeti tag rohangál tökéletes egységben.
Igyekszem megjegyezni a neveket, ahogy apa tanította nekünk. Balomon Jonathan foglal helyett, mindkettőnk mellett minimum 15-20 évvel idősebb házaspárok.
Akiknek Jonathan bemutatott - Mr. és Mrs. Mulligan -, na, ők is velünk szemben ülnek, hogy esélyem se legyen egy jót beszélgetni, hiszen mellettem is egy pökhendi milliárdos ül.
- Az ott George Wade és a neje - suttogja Jonathan a fülembe észrevétlenül. - Az pedig Dr. Michael Tennan.
Csak az ajkamhoz emelem a pezsgős poharam, onnan lesem az embereket, akiknek a neveit Jonathan olyan buzgón suttogja a fülembe, nem kis borzongást váltva ki belőlem.
Rettentően élvezem a szerepjátékot egyébként. Ezt csináltam egész életemben, szerepet játszottam mások előtt, kellettem magam és követtem az etikett szabályait - amíg figyeltek.
Viszont Jonathannel egész más.
Akkor érintem meg, amikor csak akarom - és nagyon sokszor akarom. Beszélgetés közben, ha rá hivatkozom. Ha mondani akarok neki valamit. Ha hitelesíteni akarom a kapcsolatunkat mások szemében. Vagy csak úgy, mert csak.
És élvezem, hogy a szerep miatt nem húzódik el. Ez nem olyan, mint otthon. Nevetünk és mosolygunk, bájcsevegünk, aztán ott vannak a pillanatok, amikor egymásra nézünk, és számomra megremeg a világ. A pillantása középpontjába kerülök, és amikor összekulcsolja és felemeli a kezeinket, hogy csókot leheljen a kézfejemre, akkor kicsit úgy érzem magam, mint amikor Lennyékkel meghúztuk a pezsgős üveget a gólyabál után. Mindenemben érzem a kézfejemet csókoló meleg, puha ajkakat, a felpillantó szemek pedig pírt csalnak az arcomra.
A pilláim alól lesek Jonathanre.
- Nézd, Phil drágám, ilyenek voltunk mi is - mondja Grace Mulligan.
- Az már jó régen volt - felel a férje.
Megremeg a pillám, mert Jonathan nem ereszti el a pillantásomat, csak elmosolyodik s úgy reagál a hozzászólására.
- A szerelem nem idő kérdése - mondja, majd leereszti a kezeinket, de nem engedi el, én pedig igyekszem nem túlszorítani, se nem elernyedni a fogásában.
- Ellenben, drágám - szólok, magamra vonva a pillantásokat. - Az igazi érzéseknek idő kell, hogy kiforrjanak. Azok lesznek a legmélyebbek.
- Jól beszél - emeli meg a poharát Phil Mulligan.
- És hová tűnt az "első látásra szerelem"? - veti fel Jonathan, ahogy engem néz, és mintha a mindenki közül is inkább nekem szánná a kérdést. - Ha jól tudom, ezer és ezer mű született a tiszteletére.
- Az inkább vonzalom első látásra - körözöm a pezsgős poharam szélén.
- Talán ebből rájövünk, melyikőtöknek melyik volt - nevet Grace.
Rámosolygok. - Mérget ne vegyen rá!
- De igazán szeretném hallani, hogyan ismerkedtetek meg. Ez egy jó történetnek ígérkezik - kacsint Grace.
Jonathanre nézek. - Ez a te pályád, drágám.
Jonathan féloldalas mosollyal mér végig. Majd közelebb hajol az asztalhoz.
- Mint sejtik, Kiera mellett nem igazán lehet úgy elmenni az utcán, hogy az ember ne álljon meg és ne bámulja - mondja, mire legszívesebben a szememet forgatnám.
YOU ARE READING
down in the other side
RomanceAlpha McAllistert (Bridget Satterlee), az elkényeztetett 18 éves lányt elrabolják és megcsonkítják, ám a halál még egy darabig elkerüli őt. Hamarosan rájön, hogy annál nagyobb veszélybe sodorhatja magát, ha elkezdi megkedvelni a fogvatartóját, akirő...