Bölümü yazarken Lenni Kim - Don't Stop dinlemiştim isterseniz sizde dinleyebilirsiniz 💙
Marinette :
Elimdeki sandviçin son lokmasını da ağzıma attım ve bardakta ki portakal suyumu bitirdim. Yaklaşık iki saat temizlik yapmıştık ve haliyle yorgunultan canımız çıkmıştı. Adrien'da kendi sandviçini çoktan bitirmişti ve koltukta yarı uykulu bir vaziyette yatıyordu.
"O kadar tehlikeli iş yapıp ajanlar gibi dövüşüyorsun yorulmuyorsun ama temizlik senin işini bitirdi."
Yattığı yerden biraz doğruldu ve bana baktı.
"Yoo ne alakası var hiç yorulmadım."
Kafamı salladım.
"Tabii öyledir kesin."
Biz böyle atışmaya devam ederken salon kapısında Alya ve Nino göründü. Aslında onlara kızgın olmam gerekirdi belkide ama ben onların yapacak birşeyleri olmadığını biliyordum. Alya beni gördüğü gibi koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı.
"Marinette ben yani biz çok üzgünüz sana söylemeliydik belki de ama en doğrusunun Adrien'dan duyman olduğunu düşündük."
Ellerimi kaldırıp sarılışına karşılık verdim.
"Sorun değil Alya sizi anlıyorum daha doğrusu anlamaya çalışıyorum. Ben bu olanları unutma kararı aldım. Lütfen daha fazla konuşup kırılmayalım."
Kollarını benden uzaklaştırdı ve gülümseyerek yüzüme baktı.
"Doğru söylüyorsun. Unutalım."
Gözüm arkada duran Nino'ya çarptığında gülümsedim ve bana uzattığı yumruğa karşılık bende yumruğumu uzattım ve tokuşturduk.
Alya ve Nino'da karşıdaki ikili koltuğa oturduğunda bende Adrien'ın yanına geçtim.
Alya kafasında bir ampul yanmış gibi aydınlanarak konuşmaya başladı.
"Aslında biz buraya Adrien'ı ziyarete gelmiştik ama madem sen geri döndün bunu kutlamalıyız."
Nino ona tek kaşını kaldırarak baktı.
"Ne düşünüyorsun hayatım ?"
"Hani Luka bu akşam için sinema teklifinde bulunmuştu ya onlarla beraber sinemaya gitmeye ne dersiniz ?"
Adrien ve bana baktı.
"Olur !"
"Olmaz !"
Sesim eko yapmış gibi olsada bu eko benim söylediğimin tam tersini söylemişti. Tek kaşımı kaldırıp Adrien'a baktım.
"Neden gitmiyoruz ki ?"
Adrien gözlerini kaçırıp etrafa bakındı.
Hmm birşeyler saklıyor ama ne ? Gitmememiz için hiçbir sebep yoktu hem uzun zamandır böyle aktiviteler yapamıyordum."Mari başkalarıyla takılmaya gerek yok güzelim beraber birşeyler yapabiliriz değil mi ?"
Nino'nun kıkırdağını duydum.
"Yok. Onun başka bir sorunu var Mari."
Tekrar Adrien'a döndüm.
"Ne sorunuymuş bu ?"
Adrien bir iç çekti ve bana baktı.
"Bir sorun yok güzelim. Nino sadece dalga geçiyor, değil mi Nino ?"
Nino kendini gülmemek için sıkarken kafasını aşağı yukarı salladı. Gözlerimi kocaman açarak tatlı olmaya çalıştım ve Adrien'a baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARİCHAT ~ Kaçak
FanfictionEve giderken ara sokaklardan geçiyordum ve açıkçası çok rahatsız oluyordum. Bu saatte buralar pek tekin olmazdı bir süre daha ilerledikten sonra arkamdan işittiğim ayak sesleriyle adımlarımı yavaşlattım. Ve seslere dikkat kesildim. Cidden peşimden b...