Yazarken Bebe Rexha - I'm A Mess dinledim sizde dinleyebilirsiniz 💙
Marinette :
"Nereye gidiyoruz ya ?"
Adrien direksiyonda olan ellerinden birisini kaldırıp saçlarını karıştırdı.
"Mari güzelim, sabret biraz sana bir sürprizim var."
Kalbim heycanla atmaya başladığında bir kez olsun onun dediğini yapmaya karar verdim ve sustum. Sinemada olanları düşünmek bile istemiyorum. Herşey çok karmaşık oldu ve biz kimseye bir açıklama bile yapmadan salondan çıktık.
Alya'nın meraktan çıldırdığını anlamam için sadece telefonumdaki milyon tane cevapsız arama ve mesaja bakmam yeterdi.
"Nasıl bir şey peki ?"
Adrien yoldan gözlerini ayırıp bir kaç saniye gözlerime baktı.
"Benim için özel bir şey, daha doğrusu özel bir yer."
Gülümsedim ve gözlerimden ışıklar çıktığını düşündüm.
"Çok merak ettim şimdi."
Adrien kıkırdadı.
"Aslın-"
Sözünü kesen telefon sesiyle homurdandı ve elini pantolonun cebine atıp telefonunu çıkardı. Birkaç saniye ekrandaki isime baktıktan sonra aramayı yanıtladı ve telefonu kulağına yaklaştırdı.
"Efendim Jack ?"
Karşı taraftaki kişiyi az da olsa duyabiliyordum. Jack telaşlı bir sesle konuşmaya başladı.
"Efendim İtalya'da ki inşaat şirkette bir sorun var."
Adrien kaşlarını çattı. Geriliyordu.
"Ne sorunu ?"
Jack korkuyla konuşmaya başladı. Adrien'dan korktuğu çok açıktı.
"Efendim biliyorsunuz ki bugün müşteriler şirkete gelecekti ve gelecek projeler için imza atılacaktı. Ama son dakikada müşterilerden biri şirketler zincirinin başkanıyla görüşmek istedi...yani sizinle."
Adrien sessizce dudaklarını oynattı. Ama maalesef bu ettiği küfürü anlamama engel değildi. Sinirle burnundan nefes verdi. Direksiyonu daha sıkı kavradı.
"Pekâlâ bana hemen en yakın zamandaki İtalya uçağı için iki bilet al."
"Tabiki efendim hemen hallediyorum. Biletleri nereye göndermemi istersiniz ?"
"Eve yolla oraya uğrayacağım."
"Pekâlâ efendim. İyi yolculuklar dilerim."
Adrien telefonu kapatıp tekrar cebine koydu. Demek gidiyordu. Aptal mısın Marinette ? Gitmesi lazım tabi işi o çocuğun. Doğru gitmezse olmazdı. İki bilet dedi kiminle gidecek acaba ? Jack ya da Nino.
Hmm bilemedim."Ben özür dilerim Marinette."
Elimi kaldırıp salladım.
"Sorun değil. Her ne kadar o çok özel yeri merak etsemde sen dönünce gidebiliriz."
Adrien gülümsedi ve bir elimi nazikçe tutup üzerine narin bir öpücük bıraktı. Sonrada eliyle elimi birleştirdi.
"Evet birlikte dönünce gidebiliriz."
Tek kaşımı yukarı kaldırdım.
"Birlikte dönünce ?"
Adrien sırıttı ve gözlerini yoldan iki saniyeliğine ayırıp kafasını sağ tarafa yatırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARİCHAT ~ Kaçak
FanfictionEve giderken ara sokaklardan geçiyordum ve açıkçası çok rahatsız oluyordum. Bu saatte buralar pek tekin olmazdı bir süre daha ilerledikten sonra arkamdan işittiğim ayak sesleriyle adımlarımı yavaşlattım. Ve seslere dikkat kesildim. Cidden peşimden b...