Kruvasan -5

2.6K 179 180
                                    

Selam arkadaşlar güzel yorumlar alınca yeni bölümü olabildiğince erken yazmaya çalıştım hadi bölüme geçelim.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Marinette :

Yaklaşık 10 dakikadır tabağımdaki kahvaltılık benzeri şeyleri dürtüklüyordum sanırım bunu Adrien'da bunu farketmişti.

"Neden yemiyorsun ?" gözlerimi kaçırdım.
Olanlardan sonra pek iştahım yoktu açıkçası.

"Ben şey... yiyorum" deyip küçük bir ekmek parçasına peynir koydum ve ağzıma attım.
Adrien bir süre bana çatılı kaşlarla bakıp sandalyesinde bana döndü ve benim sandalyemin oturma yerinden çekip beni yanına yaklaştırdı.

"Bu kadarcık şey yersen seninle işimiz var demektir"

Ben hem yaptığı şey hem de söylediği sözle donup kalmışken o ekmeğe reçel sürüp ağzıma götürdü.

"Hadi bakalım bu ekmek bitecek sonra şu omletten de yiyeceksin"

Kızarmış yanaklarla kafamı yavaşca aşağı yukarı salladım. Ve reçelli ekmeğimi yemeye başladım. Sonra da kendi ekmeğimi masaya koyup bir tane daha reçelli ekmek yaptım.

"Daha birincisini bitirmeden mi ?"

Sorduğu soruyla ona döndüm.

"Bu benim için değil , bu senin ekmeğin"

Deyip elimdeki reçelli ekmeği ona uzattım.
İlk önce elimdeki ekmeğe sonrada bana baktı ve elini uzatarak benim masadaki ekmeğimi aldı ve ısırdığım yerden gözlerime bakarak bir kez de o ısırdı.

"Bunun tadı daha iyi sen onu yiyebilirsin"

Gözlerim kocaman açılmış bir yerlerimden ateş fışkırırken nerdeyse bayılmak üzereydim. Zorla titreyen elimi hareket ettirip ekmeği ağzıma götürdüm ve bir ısırık aldım.

Bir süre sonra yemeğimiz bittiğinde ikimizde ayaklandık. Tam elimi masayı toplamak için uzatmıştım ki bileğimden tuttu.

"Bırak toplamana gerek yok. Sabah temizlik için eve gelecekler zaten" kafamı onaylar şekilde salladım.

Adrien mutfağın kapısına yöneldiğinde peşinden gittim merdivenleri çıkıp üst kata geldiğimizde bana verdiği odanın kapısına geldim o da kendi odasının kapısının önünde durdu.

"Şey...ben herşey için tekrar teşekkür ederim" kafasını salladı.

"Önemli değil. Birşey olursa hemen burdayım unutma " dedi ve odasının kapısını açıp içeri girdi. Bende daha fazla ayakta dikilmeyip arkamı döndüm ve kapı kilosunu çevirip odaya girdim. Dolaptan üstüme bir pijama takımı aldım ve giyindim sonra da kocaman olan yatağa tırmanıp içine girdim gerçekten çok uykum vardı ve yatağın rahat olması daha fazla uykumu getiriyordu.....

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Gözlerimi yavaşca aralayarak yatakta doğruldum ve esneyerek gözlerimi ovuşturdum sonrada odanın içinde bulunan ama nerdeyse benim evim kadar olan banyoya girdim. Rutin olan işlerimi halledip banyodan çıktım ve dolabın önüne gelerek bir eşofman takımı alıp giyindim. Hazır olduğuma karar verip odadan çıktım merdivenlere yöneldim tabi ev büyük olunca merdivenlerde çok oluyordu in in bitmedi arkadaş ben bunu dün gece nasıl fark etmedim ? Sonunda bütün merdivenleri bitirip mutfağa yöneldiğimde sesler gelmeye başlamıştı anlaşılan misafirler vardı. Mutfaktan içeri girdiğimde yine dünkü çocuk ve kızı gördüm yani Nino ve Alya Adrien'da hemen yanlarında oturuyordu.

MARİCHAT ~ KaçakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin